Hey, dit word een heel lang verhaal en ik waardeer het dat je dit leest
Mijn leven is soms zo kut, ik heb geen vrienden ik ben dik lelijk en wil soms gwn zm plegen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Die hele meidengroep haat me ik wil afvallen maar dat wil niet en iedereen haat me gwn. Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan. Maar niemand mag me dus het zal wel erg zijn ofz.
Kijk m’n familie enz zijn Superlief en geweldig. Maar ze kunnen soms zo kut doen dat ik gwn het liefst zm pleeg.
Ik heb sinds kort ook allemaal quotes ofz opgeschreven. Geen idee waarop het slaat maar het helpt wel. Ook heb ik 2 bladzijdes vol met allemaal dingen die ik haat van mezelf. Ik weet ook niet wrm maar oké.
Ook op school wachten ze niet meer op me om naar de les te lopen. Sommigen praten niet tegen me. En ik probeer normaal te doen. Echt waar. Maar ik heb gwn iets van aggressiviteits problemen. Ik snap het ook niet maar wss ga ik naar ene therapeut. Nu klinkt dat heel stom enz maar ik hoop dat het gaat helpen.
Alleen heb ik nog steeds m’n vrienden er niet mee terug. En dat haat ik echt gwn heel erg. Want ik voel me zo vaak heel alleen en dan zit ik echt 1 of 2 uren achter elkaar te huilen omdat ik me gwn zo fucking alleen voel.
Mij helpt in ieder geval om naar muziek te luisteren en m’n favo muziek is alles van Olivia Rodrigo . Dus is iemand een Livie hier?
Dank je wel dat je dit hebt gelezen en heb je misschien tips om af te vallen of gwn zin om met me te praten? Dat zou ik namelijk erg waarderen.
xxx