Vraag

Verwarde gevoelens. Wat moet ik doen?

  • 9 January 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Hey ik ben Mirthe ik ben 16 jaar 

4 maanden geleden zat ik nog in een relatie met een jongen die mij gebruikte voor mijn lichaam. Maar dat besefte ik pas na dat het uit ging. En hij is heel de relatie vreemd gegaan met mijn beste vriendin.(we hadden anderhalf jaar een relatie) hij dwong me om dingen te doen waar ik eigenlijk nog niet klaar voor was maar als ik dat niet deed zou hij gaan slaan en schoppen. Toen het uit ging was het meer een opluchting dan dat het vervelend voelde. Maar nu ik een paar maanden verder ben denk ik dat ik deppresief ben geworden omdat ik het gevoel heb dat ik ik het niet waard ben om van te houden. En ik weet dat ik nog jong ben en dat ik nog heel mijn leven voor me heb maar het doet pijn. Het doet zo veel pijn dat ik mezelf nog meer pijn wil doen om te kijken of ik van binnen nog wel leef.

Wat moet ik doen om het te laten stoppen ik heb therapie al geprobeerd. Ik weet niet meer wat ik moet doen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heftig :(

Dat wat je ex deed is natuurlijk niet de bedoeling. Erover praten is het beste.

Je kunt ook eens op de website van Centrum seksueel geweld kijken.

Badge

Dankje ik ga het proberen 

Reputatie 7
Badge +15

Ga idd eens nar www.centrumseksueelgeweld.nl
Daar kan je ook tips lezen, of bel / chatt vandaag eens met www.kindertelefoon.nl.     
 

probeer je emotis ook te voelen, en tr laten gaan, dus nieg allemaal opkroppen….

 

 

lieve greetzzzz

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Dat is wel het beste ja 

Reageer