Vraag

vertrouwensproblemen vriendschap

  • 30 October 2023
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Hoi ik ben anomiempje,  ik heb wat problemen met het vertrouwen van mijn beste vriendin ik ben er achter gekomen dat ze niet leuk over mij praat door iemand anders (voorbeeld) ze noemt mij dik, ze vind mijn huis stinken ze zegt dat ze alles voor mij betaald NIKS IS WAAR ( alleen dat ik beetje mollig ben) maar ik weet niet wat ik moet doen moet ik haar dumpen of er over praten? Heeft iemand tips. 
 

 

Groetjes, anomiempje


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat kut van haar!

Als ik jou was zal ik er met haar over praten en dan hier onder reageren wat dr reactie was want dit is echt niet oké! Miss kun je dr dan dumpen mr ik zal eerst het gesprek aangaan

Xx mijj

Badge

Thankss ik ga na school met dr praten!

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! Ik heb precies hetzelfde ze gaat met me omdat ze bang voor me is , word er gezegd door mensen.  Als ik haar niet app zegt ze niks het moet altijd maar van mij kant komen en ben daar klaar mee . Maar ik ga met haar om omdat ik haar al 5 jaar ken . Maar ik kan dit niet vol blijven houden .

 

 

Veel sterte 

Liefs anoniempje xx

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Amoniempjeee663658,

Ik zou als ik jou was er eerst over praten met haar, en als ze zo blijft doen kan je haar dumpen als je dat wilt. Je moet geen vrienden zijn met iemand die kut doet!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer