Verliefd op een leraar

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hey, Ik ben denk ik verliefd op een leraar. Maar ik ben nog maar 13... (bijna 14) Een van mijn beste vriendinnen zegt dat het allemaal bij de puberteit hoort. Maar hebben jullie dat ook? En hoe oud zijn jullie?

7 reacties

Ik heb dat ook! Het is aan de ene kant een fijn gevoel, maar aan de andere kant ook weer niet. Want je kunt er niet zoveel mee. Loslaten dat is belangrijk en hopen dat de verliefd heid op een leraar over gaat.

Hoi!

Wat lastig voor je. Het is volgens de wet verboden een relatie te hebben met een docent, dus heb geen hoop op een relatie, dan word je van school gestuurd en de leraar wordt dan ontslagen

Reputatie 1
Badge +1

I know, ik wil ook niks met hem beginnen. Maar het is zo awkward. Ik maak mezelf gewoon de hele tijd wijs dat ik hem gewoon heel aardig vind. En dat het lijkt alsof ik verliefd ben omdat ik dat nooit eerder bij een docent heb gehad omdat het meestal gewoon saaie mensen zijn. Dit helpt wel. 

Hi,

Ik ben zelf een jongen en ben verliefd op xxx ( aangepast door de Kindertelefoon ) 😔 ik kan er niks tegen doen en het word elke les erger

 

Xx 

Hoi

het is inderdaad zo dat je in de puberteit metaal anders gaat denken dus het is helemaal niet erg om verliefd te zijn, maar dan moet je ook leren dat niet alles mogelijk is, je leer na mate van tijd ook dat sommige relaties gewoon niet kunnen of niet gaan omdat je niet op iedereen verliefd kan zij.

in dit geval is hij/zij een stuk ouder dan jij en het is verboden om voor een leerkracht een relatie te hebben met een leerling.

soms moet je gewoon zeggen: (het is gewoon een verliefdheid)

verliefdheid in sommige gevallen net als een ziekte( als je verliefd ben is het heel fijn en als het lukt nog fijner maar als het niet lukt voel je je gewoon verdrietig en gebroken, maar veliefdheid kan je niet kiezen)

ik hoop dat dit heef geholpen, ik zelf ben 15 en nog veel suc6

Lucciaaa

Badge

Heya,

 

Ik ben zelf al 19 en ik zit in dezelfde situatie op dit moment. Het is niet gek wat je voelt!

Hallo Just_a_person :)

Er zijn meer mensen verliefd op hun docent. Het is echter onmogelijk om iets te krijgen met de docent aangezien dat dan onder pedofilie valt volgens de wet. Is er geen andere jongen die je knap vindt waarop je verliefd wordt? Liefde laat zich niet dwingen dus je kan het best wachten tot dat de verliefdheid over is.

-Dr8gon99

Reageer