Vraag

valt dit onder mishandeling?

  • 11 April 2023
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Badge

Ik ben niet capabel genoeg om dit accuraat te kunnen en willen uitleggen, maar af en toe als paps en mams bizar boos zijn for no reason schijnen ze dat op mij af te richten. M'n hele lichaam is kapot en onder de blauwe plekken en wonden, maar ik word af en toe ook opgesloten in mijn kamer en geforceerd niet te eten, soms wel een week. Ik heb een emmer als toilet en wat water, maar dat is het ook. Ik vroeg me dus af of dat laatste gedeelte onder mishandeling valt. 


5 reacties

Hey,

Zover ik weet valt dat zeker onder mishandeling. Je kan contact opnemen met https://veiligthuis.nl/ . Je kan natuurlijk ook met de kindertelefoon chatten. Dat je ouders dat doen is echt niet normaal.

Sterkte!

Dit valt sowieso allemaal onder kindermishandeling, en is ook niet normaal… En als het niet onder mishandeling valt blijft het nog steeds niet normaal!

Ik zou als ik jou was contact opnemen met veilig thuis of KT. Zij kunnen je zeker verder helpen.

Is er op school helemaal niemand die ooit aan je gevraagd heeft waarom je onder de blauwe plekken en wonden zit? Of naar huis bellen als je afwezig was op school omdat je opgesloten op je kamer zit?

Lijkt mij wel opvallen namelijk als je hele lichaam kapot is en soms een week niet te eten krijgt…

 

Badge

@TikTak 

Ik ga niet meer naar school ik ben gestopt met school na de havo, niet naar mijn keus. 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Hoi @atberic ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Ja dit is mishandeling en ik adviseer je om er met iemand er over te praten 

Reageer