Vraag

Vaders

  • 3 November 2021
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Kennen jullie zulke vaders die alles een eigen mening hebben?

Mijn vader is zo ik lak zelf mijn nagels zwart maar mijn vader is een Emo-hater dus toen ik gister me nagels weer roze maakte zijn mijn vader dat dit veel beter was en dat ik nu niet meer op ‘dat soort mensen’ lijk.  Maar ik vind alles aan hun fantastisch, hun kleding eigenlijk alles. 
Nog één ding van mijn vader is dat hij elke keer vraag over er een leuke jongen in de klas zit. Hij weet volgens mijn dat ik BI ben want ik heb het ook tegen mijn moeder gezegd, dus voel ik me elke keer rot als hij dat vraagt ik zeg dat ook maar hij negeert het.

Heeft iemand anders ook zulke vaders of moeders?

Liefs Lucky 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy heyy,

Mijn ouders zijn niet zo, maar ik zou er over in gesprek gaan met je vader. Als jij jou story verteld en jou mening. Veranderd je vader misschien ook wel van mening. Want het is jou leven en jou keuzes. En je vader zou ook wel een reden hebben dat die er zo in staat maar het is ook belangrijk dat die jou mening hoort. Dan kan je ook meteen zeggen wat je van die vraag vind. en onthou je bent niet alleen he :) 

liefs mij x

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Lucky ,bij mij is het andersom en is het mijn moeder die op alles commentaar heeft . Jij voelt je goed met een emo-look , ik draag buiten school graag rokjes met een  leuke panty eronder . Tot groot ongenoegen van mijn moeder die het woord sigarettensletje al laten vallen heeft . Niet leuk maar ik trek er me er niet veel van aan , papa is hierover allemaal veel losser en cooler . Wat zegt je moeder over je emo-look ?

Reputatie 5
Badge +4

Lieve @Ianka 

Mijn moeder heeft er geen mening over of durft het niet te zeggen

xxx Lucky 

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag altijd skate kleding. Dus wijde broeken en slobber truien. Nagels lakken doe ik eigenlijk nooit maar al helemaal niet in roza. Ik heb hier ook nog geen kommentaar op gehad van mijn ouders, die vinden gelukkig dat ik lekker moet dragen wat ik goed en fijn vindt.


Je eigen kind sigaretten sletje noemen vind ik best heftig, ik denk dat ik dan wel geflipt was tegen mijn ouders hoor!

Reputatie 5
Badge +4

Ik draag altijd skate kleding. Dus wijde broeken en slobber truien. Nagels lakken doe ik eigenlijk nooit maar al helemaal niet in roza. Ik heb hier ook nog geen kommentaar op gehad van mijn ouders, die vinden gelukkig dat ik lekker moet dragen wat ik goed en fijn vindt.


Je eigen kind sigaretten sletje noemen vind ik best heftig, ik denk dat ik dan wel geflipt was tegen mijn ouders hoor!

Dat was tijdens een zoveelste ruzie die we weer hadden over mijn kledij (te kort rokje) , ik heb toen ook vast wel dingen gezegd die niet ok waren 

Reageer