Skip to main content

vader en stiefmoeder.

mijn vader heeft dus al 7 jaar een nieuwe vriendin. ik mag haar echt niet en ik had dat in mijn dagboek geschreven. mijn vader had in mijn dagboek gelezen en dat aan me stiefmoeder verteld. die had toen weer naar mijn moeder een berichtje gestuurd met echt hele erge dingen wat ze had verzonnen over mij. ik wil haar nu echt nooit meer zien of spreken, maarja mijn vader woont ook bij haar. mijn vader die wil alleen met mij en mijn stiefmoeder praten omdat hij het zelf wil oplossen, maar ik wil het liefst met iemand erbij praten. ( iemand van Team Toegang Jeugd). maar dat wil hij dus niet voordat ik in gesprek ben geweest met hem en mijn stiefmoeder. wat moet ik hier nu mee doen??? ik weet het gewoon echt niet meer.

2 reacties

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • 614 reacties
  • 21 maart 2025

Hoi seranoniem,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

groeten Claire

De Kindertelefoon

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1

Heyy, 

Wat erg zeg! Ik weet niet hoe goed de band tussen jou en je moeder is maar anders kan je ook tegen haar zeggen dat je alleen met iemand van TTJ wilt praten anders kan je zeggen tegen je vader "ik ga niet met jullie praten tot dat iemand van TTJ erbij zit" en dan gewoon tot hij toegeeft want voor jou is het belangrijk en voor hem is het belangrijk dat het tussen jou stiefmoeder en jou goedkomt. 

Heel veel succes en laat het weten!

Groetjesss 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen