Vraag

Twijfels

  • 7 June 2018
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus, ik zit op discord(is een soort van whatsapp maar dan zonder nummers) en ik heb een meisje ontmoet die 3 jaar ouder is dan mij(ik ben 14, en een jongen) en om de een of andere reden voel ik een connectie met haar.... zegmaar bijna alsof ik verliefd ben ofz? Maar dat kan natuurlijk niet want ja.. ik ken haar natuurlijk niet 'echt'.
En ja.. (ik krijg nu alweer appjes :)) ik weet niet echt wat ik ermee aan moet

9 reacties

Ik heb zelf ook met een meisje aantal jaar ouder dan mij

Gewoon reageeren en als jullie elkaar beter leren kennen dan kan je mischien x afspreken met haar (al woont ze dichtbij genoeg) en probeer er achter te komen of zei jouw ook leuk vind

Succes Gr. Joey
Ze woont een uur van me weg
Danke voor je comment!
Geen probleem
Uurtje is niet al te ver ik zou dr voor gaan als je moeite voor haar doet heb je sws meer kans op succes
Ja maar kijk
Het voelt als meer dan vriendschap, maar minder als verliefdheid. Snap je wat ik bedoel
Ja dan zou ik gwn nog even via discord praten en mischien skype ofz om te video bellen deed ik ook heel vaak met me ex uit noord brabant (k woon leeuwarden friesland)
Hoi,

Het beste lijkt me haar eerst online beter te leren kennen door Skype, WhatsApp en/of Discord. Als je haar dan redelijk kent kunnen jullie irl afspreken. Dan weet je vaak beter wat die gevoelens nu precies zijn.

Het kan ook helpen het er met bijvoorbeeld vrienden over te hebben. Uiteindelijk ben jij de enige weet wat je gevoelens betekenen.

Gr. Pin

Reageer