Vraag

TW * self harm en zelfmoordgedachtes

  • 23 May 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil het proberen maar ik zal zoveel mensen pijn doen maar heb zelf zo veel pijn dat ik mezelf heb gesneden en  diep maar ik weet niet want ik wil wel maar zonder andere mensen pijn te doen  ik weet niet hoelang ik dit ga over leven  ik  heeft iemand maybe tips op hoe ik mezelf kan afleiden ofzo


4 reacties

Hoi @S is Anoniem, het lijkt er op dat je veel mee maakt. Waarschijnlijk heb je deze post gemaakt omdat de kindertelefoon al dicht was maar ik zou zeer sterk aanraden om contact met hun op te nemen zodra het mogelijk is zodat je daar je situatie veilig kan bespreken.

Beide zelfmoord en selfharm zijn dingen die gevoelig zitten en helaas niet in een forum post als deze te bespreken zonder meer informatie, wat misschien niet altijd handig is. Als het mogelijk is zou je het kunnen bespreken met je ouders, verzorgers of iemand die je echt vertrouwt.

 

Success!

Reputatie 1
Badge

Als je zoekt op 'alternatieven zelfbeschadiging ' kom je een topic tegen, ik hoop dat die je kan helpen :)

Reputatie 3
Badge +1

Ga leuke dingen doen en proberen te genieten van je leven! :)

Reputatie 3
Badge +1

Zo herkenbaar dit snap het precies loop ook met dit probleem lezen helpt echt je moet een spannend of grappig boek of wat je ook leuk vind lezen ja raakt dan in het verhaal en dankt er niet meer over om nou ja je weet wel wat ik bedoel

Reageer