Skip to main content

transracial

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben een meisje van 16 ik kom uit Dubai en ik kijk veel naar buitenlandse series. Ik vind anime series heel leuk en ik voel me steeds meer als een Aziatisch meisje. ik doe mijn make up zo en ik doe plakband om me ogen zodat ik Aziatisch lijk. ook maak ik mezelf helemaal wit en heb me haar zwart geverfd en ik draag elke dag zwarte oogcontacten.  ik praat ook soms Aziatisch zoals chinees en Japans. ik heb me naam ook veranderd.

Is dit normaal??

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 17 maart 2025

Toch bijzonder dat je Chinees en Japans praat. Ziet niemand dat je niet echt Aziatisch bent?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 17 maart 2025

ik praat alleen sommige woorden zoals itakimasu en 

annyeonghaseyo en ni hau

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 17 maart 2025

En waarom is je gezicht wit? Ik ken een paar Japanners en Chinezen en geen van hen heeft een wit geschilderd gezicht.

boormachine123
Forum|alt.badge.img

Ik snap ik helemaal ik voel me precies hetzelfde maar dan voel ik me niet zelf aziaat maar ik voel me alleen maar aangetrokken tot aziaten

xXyuri123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 18 maart 2025

he um dit is niet normaal en eigenlijk een beetje racistisch???

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Nee het is niet normaal. Maar is dat erg? 

Ik denk dat niemand normaal is. Ook al zal dat wel zo zijn, dan zijn zij raar. Maar dat is dan wel weer normaal, want iedereen is raar. 

Dus je bent niet normaal, maar je daarover zorgen maken lijkt me niet nodig. 

Veel liefs 

Ps sorry als het warrig overkomt <3

Haud machina ego sum
Forum|alt.badge.img+1

Je bent niet Aziatisch. (I should know ik ben Indonesisch) Je houdt gewoon van het beeld van Aziaten in media.

Mijn gezicht is niet wit. Wanneer mensen hun gezicht helemaal wit maken is dat een keuze die ze maken. Jij mag die keuze ook maken maar dat maakt je niet Aziatisch.

Plakband op je ogen plakken maken je ogen niet meer Aziatisch.

Soms “Aziatisch” praten is echt heel ignorant. Er zijn een hele boel Aziatische talen en “Aziatisch” staat niet op het lijstje. (Btw het is nǐ hǎo) Ik praat soms ook Frans of algemeen geschaafd Chinees of Latijn. Dit betekent niet dat ik Frans, Chinees of Romeins ben.

Als jij houdt van anime kijken en zwart haar hebben doe dat lekker, maar dit maakt je niet Aziatisch.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen