hallo ik heb het hier al eerder over gehad ong een jaar geleden maar ik durf het nog steeds niet te vertellen aan me ouder ik weet wel dat me ouders me zullen accepteren maar ik durf het gewoon niet ook vooral niet omdat ik ook niet weet wat de reacties zouden zijn van me stieffamilie, me broers en me vrienden, me moeder zei bijv ook laatst "je weet dat ik je altijd accepteer toch? als je gay bent bi bent en zelfs als je trangender bent" ik had toen gewoon geantwoord met een simpele ja maar wat moet ik doen ik weet het niet... ook altijd als ik lees of zie dat iemand transgender is en uit de kast is gekomen wens ik ook altijd dat ik het ook zou durven te vertellen
Bladzijde 1 / 1
Hii, kan je miss een briefje schrijven, if een
Voicemail inspreken, miss een filmpje maken?
Hoi
Zoals @Asy Silivana zei, kan je dit meedelen via een briefje, voicemail of filmpje. Je toont dat briefje, de voicemail of het filmpje pas als je er zelf tevreden over bent.
Ik ben heel blij dat je moeder zei dat ze je accepteerde, hoe je ook bent. Het is begrijpelijk dat het nog steeds een beetje eng kan zijn om dit te vertellen, maar ik vermoed dat je goed opgevangen zal worden, en de nodige steun zal krijgen.
Zou je het fijn vinden bij je moeder uit de kast te komen, en vragen of het even tussen jullie blijft? Daarna kan je, eventueel samen met je moeder, bekijken hoe je het aan anderen vertelt.
Ik vermoed dat je je veel beter zal voelen als je uit de kast bent gekomen, ook al is het nu lastig. Mijn steun heb je.
Groetjes
x
Zoals @Asy Silivana zei, kan je dit meedelen via een briefje, voicemail of filmpje. Je toont dat briefje, de voicemail of het filmpje pas als je er zelf tevreden over bent.
Ik ben heel blij dat je moeder zei dat ze je accepteerde, hoe je ook bent. Het is begrijpelijk dat het nog steeds een beetje eng kan zijn om dit te vertellen, maar ik vermoed dat je goed opgevangen zal worden, en de nodige steun zal krijgen.
Zou je het fijn vinden bij je moeder uit de kast te komen, en vragen of het even tussen jullie blijft? Daarna kan je, eventueel samen met je moeder, bekijken hoe je het aan anderen vertelt.
Ik vermoed dat je je veel beter zal voelen als je uit de kast bent gekomen, ook al is het nu lastig. Mijn steun heb je.
Groetjes
x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.