Skip to main content
Hi ik ben een jongen van 15 jaar en ik denk dat ik transgender ben maar ik weet niet hoe ik dat tegen mijn ouders moet vertellen wilen julie mij helpen
Je zou het tegen je ouders kunnen zeggen, maar ik zou je adviseren jezelf niet om te bouwen naar meisje op deze leeftijd. Als je je nu zou ombouwen kan spijt krijgen als je later ouder word en er achter komt dat je gewoon als een man wil leven (het is nog al een zwaar proces heb ik gehoord).

Zou ik graag extra details mogen krijgen over hoe je je voelt of dat nog iets heb zoals een vorm van autisme.

En sinds het een mentale ziekte is zou ik ook je adviseren om naar een psycholoog te gaan.
Hallo



Je bent transgender, en vraagt je af hoe je dat aan je ouders kan vertellen. Hier zijn een hoop methoden voor, en het is goed om rond te zoeken, tot je een methode vindt die je fijn vindt.



Op dit forum kan je veel tips vinden. Hier bijvoorbeeld. Als je in de zoekbalk 'transgender' en 'coming out' intikt, kom je vast veel nuttige tips tegen.



Online vind je hier ook tips voor. Op deze pagina leggen ze uit hoe je uit de kast kan komen als homo of lesbienne, maar de tips zijn waarschijnlijk ook toepasbaar op uit de kast komen als transgender.



Groetjes

Kenshin
Dio,



Ze laten je heus niet zomaar ombouwen daar gaan vgm veel gesprekken aan vooraf om te kijken of je het echt wilt. Ik denk dat 15 een prima leeftijd is om te beginnen met hormonen(weetniet precies hoe het werkt) succes met je coming out!

Reageer