Skip to main content
Vraag

Toch maar om hulp vragen…😣😔 ben bezorgd 🙈

• 18 maart 2025
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 90 reacties

Heyy,

Maak nu toch maar zelf een topic … ik wil niet herkend worden dus sorry alvast als er onduidelijkheden zijn, dan vraag maar gewoon. Ik heb veel contact met iemand via whatsapp, maar het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed en ik weet gewoon niet meer hoe ik moet reageren en wat ik überhaupt moet zeggen.. Het is eigenlijk zo erg dat ik er mee bezig ben en me er om stress dat ik slecht slaap en nogal snel van slag ben . Ik zou heel graag een beetje op een normale manier willen reageren maar weet niet hoe en die persoon weet denk ik niet eens hoeveel diegene voor mij betekend..😫 er zijn wel wat problemen en het ergste vind ik dat er een lange afstand tussen is .  Ik weet het gewoon niet meer en het maakt me nogal gek van binnen. Is er iemand die het herkent of tips heeft en wil vertellen hoe je er zelf mee om gaat en reageert? 

In ieder geval bedankt voor het lezen!

liefs❤️

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2513 reacties
  • 18 maart 2025

Hey lieve ​@Blub  ik heb niet meteen een top advies maar ik denk dat je al veel doet. Je kunt diegene best vragen hoe het gaat en daar belangstelling voor hebben. Het ligt er ook aan hoe goed je diegene kent denk ik. Probeer toch een beetje aan jezelf te denken. Als die persoon niet zoveel om jou geeft als jij om diegene dan is het wel fijner om wat afstand te houden. Maar dat is makkelijk praten van mij natuurlijk 😊 ik bedoel eig gewoon dat je je het niet te veel bezig moet laten houden. En anders kun je het ook eerlijk tegen die persoon vertellen en laten weten hoe je dit vind. In elk geval denk aan jezelf! ♥️

Liefs Tover xxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 19 maart 2025

Haii lieve ​@Blub ,

awh wat super rot😖❤️ Pff ja het is wel herkenbaar.. ik heb ook een vriendin die ver weg woont en ja het gaat met haar ook helemaal niet goed 😔.. weet zelf vaak ook niet goed hoe ik moet reageren..😕❤️

Ahh maar ga niet teveel van jezelf verwachten hoor😔❤️ het belangrijkste is dat je er voor diegene bent en dan help je hem/haar al heel veel😘❤️ je hoeft echt niet aan jezelf daarin te twijfelen.. je bent echt super lief en ik weet zeker dat je een super goede vriendin bent💕 bijv. 'awh jeetje 😔❤️' zeggen is ook al goed hoor...❤️ Je luistert dan wel naar iemand en dat is het belangrijkste.. misschien kan je soms een beetje doorvragen als dat lukt?..❤️ maar dan nog hoef je er echt geen oplossing voor te hebben hoor en het is oke om er dan kort op te reageren 😘❤️   ik vraag zelf soms ook op het moment dat het niet goed gaat wat ze op dat moment het fijnste vind... bijv. afleiding of nog door praten over waar ze mee , of bellen ipv appen..

Veel liefs en knuffel , hoop dat dit een beetje helpt❤️🫂

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 90 reacties
  • 19 maart 2025

Heyy,

Bedankt lieve ​@Tover01 en ​@Cantaloupe !!❤️❤️

ach wat vervelend dat je dat zelf ook hebt ​@Cantaloupe ..😔🫂

liefs💝

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 19 maart 2025

Haii lieve ​@Blub ,

misschien kan je trouwens ook een brief sturen en je gevoel op die manier aan je vriend/vriendin uitleggen?..🫂❤ 

Veel liefs🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 90 reacties
  • 26 maart 2025

Heyy,

oeps late reactie sorry 🙈🙊

dankjewel lieve ​@Cantaloupe , goed idee!! 🙂❤️

liefs💝

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 26 maart 2025

Haii lieve ​@Blub ,

ah geeft niet hoor😊❤ hoop dat je er wat aan hebt en je snel wat minder rot voelt🫂🩷

Veel liefs en knuffel🤗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen