su!c!de, zelfmoordgedachten

  • 11 December 2021
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

okay first

 

TRIGGER WARNING!!
suicide, cuts/selfharm, abuse

ik ga ook schrijven in engels, so sorry daarvoor

 


 

my parents started to abuse me since i was 8, its terrible, mental and physical, just this year it got way worse because of my grades, it has been so fucking bad that i tried to attempt suicide multiple times, i do selfharm everyday, and then with the abuse, life has been insanely painful

i have a disease, and probably a couple of mental diseases, i lost almost all my friends so i have no one there for me

i struggle because im confused about my gender, im trans at the moment and use he/they

i never felt loved, i never experienced real love, it hurts you know

my brain kinda settled to kill myself

we’ll see

thank you for reading.

 

( deels aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 9: ‘ Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.’  , zelfmoordaankondigingen worden verwijderd omdat die choquerend of triggerend kunnen zijn voor anderen )

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon 

Reputatie 6
Badge +3

Hey urlocalmoonfairy,

Verschrikkelijk dat jouw ouders je hebben misbruikt! Ik vind het al heel goed dat je het hebt verteld!

Probeer er met iemand zoals je mentor of vertrouwenspersoon van school over te praten! Je verhaal aan iemand kwijt kunnen kan er opluchten, en dan kan je mentor of vertrouwenspersoon je ook helpen om misschien naar de politie te stappen .

Ook al lijkt het nu de oplossing, dat is zelfmoord echt niet! Het wordt echt wel weer beter, ook al lijkt dat niet zo. Probeer jezelf erdoor heen te zetten. Jij kunt dit!

Als je een trauma hebt aan een bepaalde gebeurtenis die je nu dwarszit, of soms terug komt, kan het helpen om een EMDR behandeling te doen. Het helpt om een trauma te verwerken en je kan je er een stuk beter door gaan voelen. Daarvoor zou je naar je huisarts of psycholoog kunnen gaan.

Je kan ook met veilig thuis bellen of chatten. Zij kunnen je ook met je thuissituatie helpen.

Ik weet zeker dat jij zit kunt. Ik geloof in je!

Groetjes iemand.

Badge

ik vertrouw niet veel mensen op mijn school, en ook mn mentor niet.

ik heb wel een paar andere vrienden die me er mee helpen, en we hebben al contact opgenomen met veilig thuis.

erg bedankt dat je in me gelooft!!

Reageer