Vraag

sta op het punt om weg te rennen

  • 2 June 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik heb de laatste tijd zoveel problemen waardoor ik steeds meer de nijging krijg om weg te rennen. Het liefst zou ik zelfmoord plegen maar ik kan me daar niet overheen zetten, ik wil nog niet dood maar ik wil hier ook niet meer zijn om te leven. 

ik heb een volledig plan en een route om weg te rennen. ik weet exact wat ik ga doen waar ik naartoe ga en hoe. het enige dat mij nog tegenhoud is mijn ouders. Ik wil dat ze weten dat ik oke ben als ik wegren en niet dat ze de politie achter mij aansturen ofzo. 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, wat heftig :( Maar waar ga je dan slapen? Ik zal het echt niet doen :((

Reputatie 7
Badge +9

dat moet je echt niet doen. het kan privé zijn maar wat zijn die problemen dan? probeer sowieso met iemand te praten. wegrennen is namelijk nooit een optie.

groetjes mij

Reputatie 2
Badge

Ik Heb veel problemen met school en ouders die mij niet snappen. Ook vriendinnen die mij pesten enz. Ik zie t gewoon niet meer zitten. 
 

ik heb al een route bedacht en waar ik langs kan om te slapen. Waarschijnlijk in verlaten gebouwen en weilanden etc. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @bounty ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Cynthia | De Kindertelefoon 

 

Ik Heb veel problemen met school en ouders die mij niet snappen. Ook vriendinnen die mij pesten enz. Ik zie t gewoon niet meer zitten. 
 

ik heb al een route bedacht en waar ik langs kan om te slapen. Waarschijnlijk in verlaten gebouwen en weilanden etc. 

Denk niet dat het zo verstandig is om in je uppie als 12 of 13 jarige in verlaten gebouwen en weilanden te slapen… En hoe wil je dat dan doen met je spullen, schone kleding, douchen, eten, schol enz enz

Je kan beter kijken naar oplossing die ook echt iets op gaat lossen en veiliger is!!!

En jaaaa tuurlijk gaan je ouders de politie bellen en ja dan gaat de politie ook naar je op zoek omdat je minderjarig bent! Maar dat lijkt mij alleen maar meer dan logisch?

Als je denkt aan zelfmoord dan kan je bellen/chatten met 113.

Reageer