Skip to main content
Vraag

somber

• August 21, 2026
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hoi iedereen die dit leest 👋

tja hoe begin je zo iets 😅

nou ik ben dus “nieuw” hier.. Ooh en ik heb dyslexie ( wow dat duurde even tot ik dat goed had geschreven haha, ik snap niet waarom ze dat zoon moeilijk woord hebben gegeven ) maar dus sorry als mijn spelling niet altijd top is 🫣

ik snap het als je bent afgehaakt 😬 maar nu ga ik echt beginnen over wat er in de titel staat.

nou ja.. de laatste tijd voel ik me erg leeg en somber. Ik weet het misschien klinkt mijn begin van deze brief best vrolijk, en ik heb ook wel mijn momenten dat ik me ook wel oké voel, maar steeds minder.. ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om te praten met mensen. Over mijn gevoel maar ook als ik gewoon even moet praten over niks. En mijn sociale leven is heel belangrijk voor me, eerst praten en lachte ik heel veel en was het altijd gezellig. Maar ik kan het gewoon even niet meer.. ik ben bang dat mensen minder met me om gaan omdat ik gewoon helemaal niet meer zo gezellig ben.. en als ik probeer te doen alsof alles wel goed gaat dan kan ik gewoon helemaal niks bedenken om te zeggen. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het komt, dat ik me zo voel en gedraag.. ik weet even niet wat ik moet doen, en school begint ook weer bijna, VRESELIJK 

Knap als je het helemaal hebt gelezen 😅 maar kent iemand dit? En wat moet ik doen? Ik ben moe en ik weet het zelf even niet meer.. 

alvast heel erg bedankt 🫶

1 reactie

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 21, 2026

Hey ​@Hazel ,

Ik herken het wel, als je niet lekker in je vel zit heb je gewoon even geen headspace voor een gezellig gesprek ❤ Heb je iemand waar je mee kan praten? Je mentor , familie etc.. 

Hoop dat je snel wat fijner voelt in ieder geval <3