Vraag

social anxiety( en mss eet stoornis idk)

  • 29 December 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey, ik heb social anxiety ben ik laatst achtergekomen. (Denk ik) ik ben bang dat mensen kut over me denken en ga in ongemakkelijke situaties heel erg blozen. Ik ben bang om nieuwe mensen te ontmoeten en alleen door school heen lopen is eng omdat ik bang ben om gepest te worden omdat mensen me stom vinden ofzo. Ik ben echt een overthinker t is echt kut maar ja ik moet er maar mee dealen. Ik denk ook dat ik een eetstoornis heb of een eet probleem. Ik let heel erg op mn eten en denk al een paar jaren dat ik te dik ben ik weet dat mijn gewicht gezond is maar ik vind mezelf dik en ben bang om dikker te worden.

En ik voel me schuldig als ik eet maar ik voel me ook schuldig als ik niet eet omdat het niet gezond is om niet te eten. Ik heb ook in een keer eetbuien. Ik voel me daardoor zo dom en stom dat ik dat dan allemaal gegeten heb. Maar mijn vraag is heeft iemand hiermee te maken gekregen? En weet iemand wat k kan doen want ik weet het niet meer. Moet ik hulp zoeken? Alvast bedankt


2 reacties

Hey, ik heb social anxiety ben ik laatst achtergekomen. (Denk ik) ik ben bang dat mensen kut over me denken en ga in ongemakkelijke situaties heel erg blozen. Ik ben bang om nieuwe mensen te ontmoeten en alleen door school heen lopen is eng omdat ik bang ben om gepest te worden omdat mensen me stom vinden ofzo. Ik ben echt een overthinker t is echt kut maar ja ik moet er maar mee dealen. Ik denk ook dat ik een eetstoornis heb of een eet probleem. Ik let heel erg op mn eten en denk al een paar jaren dat ik te dik ben ik weet dat mijn gewicht gezond is maar ik vind mezelf dik en ben bang om dikker te worden.

En ik voel me schuldig als ik eet maar ik voel me ook schuldig als ik niet eet omdat het niet gezond is om niet te eten. Ik heb ook in een keer eetbuien. Ik voel me daardoor zo dom en stom dat ik dat dan allemaal gegeten heb. Maar mijn vraag is heeft iemand hiermee te maken gekregen? En weet iemand wat k kan doen want ik weet het niet meer. Moet ik hulp zoeken? Alvast bedankt

Hey! Geeb probleem meer mensen hebben dit.Ik heb dit ook gehad en het eas een moeilijke tijd, ik heb niet echt tips want ik ben er vanaf gekomen na maten van tijd! MAAR je eten word heel erg makkelijk verteerd en vooral als je in de puberteit zit. IK WEET dat het njrt makkelijk is, maar probeer er echt aan te denken dat je lichaam alles gewoon verteerd en je alles ook weer uit poept.. terug naar social enxiety, het was voor mij en erg zwaar gevoel want ik had het gevoel dat mensen slecht over dachten en me aankeken. En dat doen ze ook. MAAR ZE DENKEN ER NIET OVERNA!!!! Niks aan het handje en ja. Makkelijker gezegd dan gedaan maar zo is t 

 

Groetjes van mij ❤️ 

Hopelijk had je er wat aan

 

Ik heb een heleboel tips hoe je je innerlijk en uiterlijk en dingen om je heen kan veranderen wat je problemen zullen oplossen, zo niet drastisch verbeteren, de mensen hier geven halve tips but trust me ik spreek uit ervaring and i can fix all of your problems. Hit me up, je hebt niet veel te verliezen. Als het niet werkt kan je door met je leven maar als het werkt word je de beste versie van jezelf en voel je je beter dan ooit. You have my word.

Reageer