Skip to main content

Hey hey!

 

De laatste tijd gaat het niet zo lekker meer. Ik ben moe, veel gezeik aan mijn hoofd en ja  ik weet het gewoon even niet. Ik merk steeds meer dat ik drang krijg om weer te gaan snijden om de pijn zo even te 'verminderen' al weet ik ook wel dat het misschien niet de beste oplossing is. O en nog een ding , ik wil wel dingen op het forum plaatsen zodat ik ergens mijn verhaal kwijt kan maar ik zoek geen aandacht, sorry als ik jullie dus lastig val! Maar nog even over het snijden, wat denken jullie erover? en heeft iemand tips om jezelf af te leiden als je neigingen krijgt? Alvast bedankt en nog een fijne nacht.

 

Liefs Rosalie.

Heyy

Om te beginnen; je zoekt geen aandacht. Het forum is er op elkaar te helpen. Precies voor problemen als de jouwe bestaat dit. Zodat we lekker ff onze kutzooi kwijt kunnen!

Over dat snijden, het is zoals je wrs wel weet geen goed idee om te doen. Kun je als je je slecht voelt niet schrijven? Een ''brief'' die je toch nooit verstuurd. Of een dagboek. Dan kun je ook ff alles kwijt. Weet niet of het echt helpt, maarja, ik kan het maar voorstellen. Een rondje gaan lopen helpt voor sommigen ook. Of gewoon muziek keihard en zingen tot je niet meer kan. Hoop dat er iets is wat je kan helpen 🙂.

Aarzel niet om andere topics te maken als je wilt praten!

Groetjs


Hey Rosalie_X,

Het is helemaal zoals Kaas123 zegt. Hier kan je je verhaal kwijt en je hoeft echt niet bang te zijn dat we het idee hebben dat je aandacht vraagt. Hier kan je juist verhaal kwijt.

In dit topic kan je heel veel alternatieven vinden voor zelfbeschadiging. Ik zou dat eens doorkijken en dan voor jezelf op een lijstje zetten wat je zou kunnen doen als alternatief. Als je dan de neiging hebt kun je dat lijstje pakken en je op een andere manier uiten.

Je zou ook op het moment dat je de drang hebt de plek dik inpakken, met bijvoorbeeld elastiekjes of papier zoiets en dan kun je wel soort snijden, maar dan beschadig je jezelf niet. Want ik denk niet dat dat is wat je echt wil, maar op dat moment wil je de pijn anders voelen.

Je kan je ook onder de mensen mengen, want vaak als er iemand bij is doe je het wat minder snel. Of dat je een vriendin of iemand anders opbelt en daarmee gaat praten, hoeft niet perse over dit te gaan maar dat je je aandacht ergens anders op richt.

Sterkte!

Simply Me


hey @Kaas123 en @Simply Me 

Heel erg bedankt om de moeite te nemen om te reageren. En heel erg bedankt voor de tips daar ga ik zeker wat mee doen 🙂 ik heb gewoon vaak het idee dat als ik mijn verhaal hier kwijt gooi dat ik commentaar krijg en mensen lastig val vandaar.

Groetjes 🌟 


Heyy

Je valt ons niet lastig hoor! Als mensen niet helpen, dan antwoorden ze gewoon lekker niet. Je verplicht niemand op op je topic te reageren, iedereen die je helpt doet dat met plezier. Je valt ons zeker niet lastig. Op deze manier helpen we elkaar een beetje! Aarzel niet om nog meer topics te maken!

Groetjs


Reageer