Skip to main content

Heyy,

ik ben een meisje van 16 met best wel wat problemen om me heen, soms snij ik mezelf. Ik weet niet of dit raar klinkt maar het voelt alsof ik mn gevoelens er mee weg haal. Soms dan wil ik er niet meer zijn. Ik weet niet hoe ik hier vanaf kom en/of ik hier iets aan moet doen. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen triggerende content 

In dit topic staan heel veel alternatieven voor zelfbeschadiging: https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/alternatieven-zelfbeschadiging-39544

Veel succes!

Groetjes mij @anoniemxv


Heyy @Anoniem446 ,

Snijden is natuurlijk niet goed voor je. Het is fijn dat het iets is waar je je gevoelens in kwijt kan, maar het is toch wel beter om te stoppen met jezelf pijn doen. 

Ik raad je aan om dit topic hieronder eens door te lezen. Daar staan veel alternatieven tegen snijden is die je misschien kan gebruiken als je weer de neiging voelt om jezelf pijn te doen.

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor hulp en advies!

Sterkte <3

Liefs van ItsJustMe😘


Hoi!! Dat klink heel naar! Het beste is natuurlijk om hier met iemand over te praten. Ik zit zelf ook in zo’n situatie en het lucht wel altijd op!! Maar het is wel lastig om iemand te vinden de je begrijpt. Je kan ook altijd praten met de kindertelefoon natuurlijk!! 
 

sterkte!

xoxo


Reageer