Vraag

Snijden

  • 28 December 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb elke dag de neiging om me te snijden. Ik heb me vorig jaar 1x gesneden met wond en vandaag zachtjes zonder wond ik wil het niet maar het gebeurd gewoon. Wie kan me helpen wat moet ik doen?

3 reacties

Hoi Anoeniempjexxx,

Je hebt volgens mij 2 topics heel snel achter elkaar aangemaakt. In ieder geval in korte tijd. De topics gaan ook ongeveer over hetzelfde onderwerp. In jouw andere topic, Help me snel pleasss, heb ik een reactie achtergelaten.

Nu vind ik het vervelend dat je op dit topic (nog) geen reacties hebt gehad. Daarom wil ik je erop wijzen dat er dus wel op je andere topic is gereageerd :)

Ik hoop dat die reacties je een beetje kunnen helpen :)

Gr. Pin
heey
ik zou het niet doen ik doe het en het geeft je veel zorgen en pijn en dan wil je natuurlijk ook niet dat mensen het zien en dat wordt moeilijk ik doe het op mijn buik maar dan zit mijn broek er over en dan doet het heel erg veel pijn

Als je die neiging heel vaak hebt moet je mischen er over nadenken om met iemand het er over te hebben of om in terapie tegaan

ik hoop dat ik je heb geholpen
heel veel knuffels 🙂
Badge +1
heey, ik weet hoe rot je je kan voelen hoe erg deze drang kan zijn.
ik wil je wel even mee geven dat als je eenmaal echt begint met jezelf krassen/snijden dat het later echt een verslaving wordt en heel moeilijk is om er dan nog vanaf te komen.

probeer je gedachten te verzetten en in de omgeving te blijven van andere mensen, ik ga er namelijk niet van uit dat je het bij iemand in de buurt doet.

ook zelf genoeg afleiding zoeken en dingen ondernemen kunnen goed helpen.

hopelijk heb je hier iets aan en gaat het snel bter met je

Reageer