Skip to main content
Vraag

Schuld

• 2 april 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Hey fijne dag! Een jaar geleden heb ik gemene dingen gezegt, geplaagd, een beetje gepest tegen een meisje. Toen we het hebben opgelost heb ik zo lang en hard gehuild omdat ik me echt rot voelde. (We hebben het ongeveer 2 maanden geleden opgelost). Ook al is het helemaal normaal tussen ons omdat we lachen samen en spelen, dat soort dingen, heb ik nog steeds zo een schuld gevoel het is niet normaal. Ik vind het enorm moeilijk om mezelf te vergeven en ik heb mijn les geleerd maar hoe moet ik nu verder?

Vriendelijke groet, iemand

1 reactie

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Heel goed dat je het hebt opgelost met dat meisje. Ik zie dat jullie het nu goed met elkaar kunnen vinden, dus misschien vergeeft ze het jou wel..?

Je hebt je lesje geleerd, maar je voor eeuwig blijven schamen is geen goed idee.

Als je het nog lastig vindt om dit gevoel kwijt te raken, kan je er misschien met iemand over praten?

Liefs

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen