Vraag

Roddel rondgaan

  • 9 September 2022
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hi allemaal, wat is de ergste roddel die over jullie is rongegaan? (alleen antwoorden als je dat wil(:)

 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

ehmmm het zijn er heel veel… mrr bijvoorbeeld  ieuwww zei rent echt gayyyy / ja ze komt echt uit de jaren 30 ofzzz / wtf heeft zij aan /okee eig echt nog LETERLIJK  64 dingen ( heb geteld ) die ergste zeg k liever niet

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

snap ik, die hoef je ook niet te zeggen hoor (: Wat super vervelend voor je!! Je lijkt me een hartstikke leuk persoon, laat je niet klein maken door de mensen die dat zeggen

Reputatie 4
Badge +2

Bij mij dat ik bedplas.. het is alleen geen roddel maar de waarheid. Ik probeer altijd te doen of het niet klopt natuurlijk. Enkel mijn twee beste vriendinnen wisten ervan en ik weet nog altijd niet wie er iets verteld heeft...

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Dat ik verkering had met de stomste jongen van de klas. Dat was dus niet waar. Ik had zelf niet eens door dat er een roddel over mij was. Maar gelukkig verspreidde het roddel niet zo snel.

Reputatie 4
Badge +2

Bij mij ging rond dat ik een aftrek cursus zou volgen, helemaal gek natuurlijk en ongelooflijk maar het kwam net niet tot het punt dat het vervelend werd gelukkig, het is nu ook weer voorbij :)

Badge

mijn ergste roddel is dat ik zogenaamd geneukt zou hebben met mn beste vriendin haar broer en dat ik meerdere jongens geneukt zou hebben toen ik 12 was?

Reputatie 5
Badge +4

Bij mij dat ik bedplas.. het is alleen geen roddel maar de waarheid. Ik probeer altijd te doen of het niet klopt natuurlijk. Enkel mijn twee beste vriendinnen wisten ervan en ik weet nog altijd niet wie er iets verteld heeft...

Wat vervelend voor je, je kan er helemaal niks aan doen natuurlijk maar ik snap dat dat heel naar voor je is. Je moet altijd boven de mensen die allemaal dingen roddelen en zeggen staan. Laat je niet klein maken, het komt goed!

Reageer