Raar plek door snijden???

  • 25 February 2018
  • 10 reacties
  • 248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey, zoals sommige van jullie misschien gezien hebben snij ik mezelf etc. Mijn ouders zijn erachter gekomen en hadden alle mesjes in het huis verstopt. Nadat ik het dus niet meer kon doen (en ik wilde echt stoppen ook) voelde ik me zo erg kut enzo ik voelde me gewoon niet goed. Nu had ik mezelf bijna een week niet gesneden totdat ik de mesjes opeens vond. Ik heb mezelf weer gesneden maar nu op andere plekken zodat mijn ouders het niet zouden zien. Ik heb me wel vaker op die plekken gesneden maar niet heel vaak want het is sneller om op een bedekte plek waar je wel zo bij komt te snijden. Maar ik heb me dus op andere plekken gesneden alleen het is nu heel rood en opgezwollen. Natuurlijk als je je snijd is het beetje rood eromheen maar nooit zo rood. Weet iemand wat dit is of hoe dit komt????

10 reacties

Was het mesje schoon? Of misschien heb je er een irritatie op gelopen. Doordat bijvoorbeeld kleding erover is geschuurd. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad.
Eh...
Is het toevallig ook warm wanneer je het aanraakt?
Het klinkt in ieder geval als irritatie, maar mogelijk is het een infectie.
Hoi,

Hoe is het nu met je wonden? Allemaal weer okƩ?

Ik merkte zelf dat als mijn wonden erg diep waren, het wat roder rond mijn wond kon zijn. Maar juist bij wat minder diepe wonden, ging het een beetje opzwellen en rood worden. Dit is bij mij altijd weer weggetrokken binnen een paar dagen.

Als het lang blijft aanhouden of als het gelig wordt, zou ik naar de huisarts gaan, want dan heb je waarschijnlijk een infectie.

Gr. Pin
Ze zijn nogsteeds hetzelfde maar ik heb er veder niet echt last van gelukkig
Hi Somoene,

ik heb er eigenlijk niet echt verstand van, maar ik vroeg me af of je lightskin of darkskin was, dus of je een lichte of donkere huid hebt?

Ik weet van een vriendin (die zelf een donkere huid heeft) van mijn moeder, dat mensen met een donkere huid sneller en meer littekenvorming hebben. Als je een lichte huid hebt, zou ik het verder niet weten, maar dan heeft iemand anders, die dit leest, er misschien nog iets aan.

Ik zet hier geen linkje, omdat ik niet weet of de site die ik gevonden heb, hier toegestaan is, maar als je op Google eens op
"wat zijn de verschillen tussen een donkere en lichte huid"
zoekt, dan zul je al snel een link vinden die je verder kan helpen.

Groetjes,
M&M's
Mijn huid is heel licht maar bedankt voor je rea ik ga het opzoeken
Hi Somoene,

dan gaat mijn reactie jou niet verder helpen, ben ik bang.

Het enige wat je nu weet is dat er verschillen tussen lichte en donkere huid zijn.
Misschien als ik nog een brainwave heb, post ik nog wel wat.

Bedankt voor je toelichting.

Groetjes,
M&M's
Bedankt
Hmm.. snijden..
Ik ken het maar ben zelf goed na gaan denken wat voor zin het eigenlijk precies had.
Natuurlijk is het voor sommige mensen een uitweg omdat het minder pijn doet dan de gevoelens zelf maar wat is hier eigenlijk precies het nut van? Ik ben me zelf erg gaan verdiepen in muziek omdat de lyrics van tracks zo veel meer impact op je hebben qua gevoelens uiten en helpen dan sneetjes op je lichaam zetten. Sowieso is het goed om je aandacht te focussen op de dingen die je echt leuk vind om te doen.
Hoe dieper de dalen, hoe hoger de pieken. Het is vooral belangrijk om de tijd te nemen om rust voor jezelf te kunnen creƫren en om alles op een rijtje te zetten.
Ik raad het echt aan om een stuk meer muziek te luisteren, vooral de tracks die je raken en je je thuis in kunt voelen.
Always keep your head up, you shouldn't let your tiara drop.

- Namekianz
Bedankt voor je rea namekianz. Zelf luister ik al heel veel muziek ik speel gitaar en ik zing ik treed regelmatig ook op met een bandje alleen daar moet ik mee stoppen ivm tijdtekort en ik moet nu tijdens de tijd van de band naar een psycholoog ofzo ?. Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd te stoppen maar ik hou het geen week vol.

Reageer