Skip to main content

Hoiii 

Mensen denken dar ik altijd heel vrolijk ben en dat lijkt ook zo maar eigenlijk niet zo ik heb veel meegemaakt het begon toen ik 9 was bijna 10 en imidels ben ik 14 bijna 15 en denk soms aan zelfmoord is dat raar omdat ik pas 14 Ben? Mensen denken vaak dag zelfmoord is dat je dood wil maar zelfmoord doe je niet omdat je dood wil maar de pijn ondragelijk is en ik zag laatst op tiktok dat wegrennen voor je problemen een race is die je nooit gaar winnen.

Groetjes @Cato.db 

Gewoon genieten van het leven en leuke dingen doen met je vrienden. That’s all I gotta say.
HAVE FUN


Hey. Het is niet raar dat je aan zelfmoord denkt op je 14e, helaas doen veel tieners dat... Misschien kan je met 113 chatten/bellen, ze zijn 24/7 bereikbaar. Je kan ook met de kt bellen/chatten. Heb je hulp? Of kan je hulp vragen/zoeken? Met je ouders/verzorgers erover praten? Zelfmoord is geen oplossing! En wegrennen voor je problemen werkt idd niet en het maakt het alleen maar erger. Je bent sterk en je kan hier doorheen komen!!! 

Ik hoop dat het goed komt! Sterkte!

Ps: er zijn wel mensen die zelfmoord plegen omdat ze dood willen en niet omdat hun pijn ondraaglijk is. 

 


hi,

ik weet hoe het voelt. heb het zelf helaas ook gehad en depressie gehad. ik had het niet aan mijn ouders verteld want was bang. ik besprak het met mijn vrienden en die hielpen met heel goed en kon ik vertrouwen.  ik heb wel vaker gehuild op school en thuis op mijn  kamer heel vaak, omdat ik pijn had van alles, daarna voel je je echt opgelucht!!  ik zou zelf aanraden om er met mensen over te praten, het is best moeilijk. ik heb al een tijdje geen depressie en gedachtes aan zelfmoord. je moet proberen aan iets anders te denken, met vrienden op pad gaan, ook al is dat best moeilijk. 

als je er niet over wilt praten met je ouders/familie/vrienden raad ik aan om te chatten met de kindertelefoon of te bellen. 

het helpt ook om naar buiten te gaan, gwn een rondje lopen ofzo.

maar het gaat je echt zeker weten lukken!! je komt hier doorheen!!


@NightShadow  Heyy ik heb geen hulp en durf dat ook niet te vragen bedankt voor je lieve berichtje 🫶🏻

Liefs @Cato.db 


@anoniemm1234 Dankjewellll voor je lieve berichtje ik praat soms wel met de kt 🫶🏻 ik hoop dat ik hier door heen kom🤞

Wel heeeeel fijn dat jij er uit bent gekomen en ik hoop dat je deze gedachtes nooit meer krijgt

Liefs @Cato.db 


@AnonyPompelmous Dat doe ik wel maar de gedachtes gaan daar niet door weg maar ik probeer het wel zo vaak mogelijk

Liefs @Cato.db 


Reageer