problemen thuis en op school

  • 13 February 2022
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hoi allemaal,

Vandaag was het zwaar allee vooral de laatste tijd ik snij mezelf vaak en denk aan zelfmoord is dit normaal. Ik ben door men neef misbruikt geweest op seksueel vlak 2 x dan heeft men pa me nog uitscholden ben k bedreigd geweest via social media en k ben tot nu gepest geweest op school en al die dingen make me sad dus ik wou hier men hart luchten. Heeft iemand tip hoe k er mee kan omgaan 🥺


4 reacties

Hey @Hanneke14 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Heel veel sterkte! 

Evie van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Heyy wat naar dat je in zo'n vervelende situatie zit en dat er nog zo weinig reacties zijn. Misschien kan je hiermee naar een docent, familielid of oude vrienden van de basisschool ook kan je naar de kindertelefoon maar dat zie je hierboven ik hoop dat je durft hulp te zoeken want dat kan echt moeilijk zijn

Wat naar voor je !!!!

Ga iets leuks doen 

Schrijf of typ wat je denkt over zelfmoord 

 

Maak zelf een gezichtmasker

Nodig : keukenpapier , water , schaar

Knip in de keukenpapier plekken voor je ogen , mond en neus (met schaar)

Doe het dan in de water

En dan doe de masker op en ontspan vergeet even je problemen 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

wat vervelend dat je je zo voelt! 
er zijn heel veel mensen die je hiermee willen helpen, wij bijvoorbeeld, maar ook mensen in jouw directe omgeving. Heb je een vertrouwenspersoon waarmee je kunt praten, zoals je mentor of een andere docent die je vertrouwd? Er over praten zal moeilijk zijn, maar zij kunnen je helpen het leven weer wat positiever te beleven. 
heel veel sterkte<3

groetjes,

Kwakend1tje

Reageer