Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar oud. Ik heb thuis erg veel problemen en ook op school. Ik zit nu in een heftige periode met mijn ex vriend. Hij dreigt me neer te schieten en mijn beste vriendin neer te steken. 
 

ik mket maandag weer naar school. Oftewel hell begint weer. Op school schreeuwen de docenten alleen maar naar me en zeggen dat ik niks kan. En nu word het al helemaal lastig op school omdat ik zoveel aan m’n hoofd heb. Van thuis en dan van mijn ex vriend en dan ook nog is school gezeik. 
 

ik kan dit zo niet langer meer. 
kan iemand me helpen? Of heeft iemand tips?

Hey,

Echt heel heftig... ik weet natuurlijk niet wat er thuis is maar mss kunnen je ouders helpen of een ander familielid of vriend/vriendin. En als het serieus bedreigen is moet je mss kijken of je dat kan aangeven bij iemand die je daar mee kan helpen. Of bij de politie mss. Verder zou ik ook niks weten sorry! En anders kan je morgen middag mss chatten met iemand van de kindertelefoon mss weten hun iets beters. Stay strong❤️

Groetjes anoniempie145


Als die ex je bedreigt moet je naar de politie! Simpel.

Dat docenten alleen maar tegen je schreeuwen is niet normaal. Daar heb jij niks aan. Elke school heeft wel een vertrouwenspersoon. Misschien kun je daar eens langs gaan?


Hi @anoniem.v 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Je zit echt in een moeilijke situatie, heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon


Als de docenten na de vakantie nog steeds schreeuwen dat jij niks kan schreeuw dan een keer terug” Heb jij daar moeite mee” 


Als de docenten na de vakantie nog steeds schreeuwen dat jij niks kan schreeuw dan een keer terug” Heb jij daar moeite mee” 

Ja ik heb daar best veel moeite mee om terug te schreeuwen


Reageer