Problemen in de klas

  • 9 March 2022
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hoihoi hghh?? Goed?? Fijn! 

Nou. Ik heb problemen met school, niet zo met huiswerk maar met de kinderen in mijn klas... ik heb 1 bff maar ik vind haar niet echt leuk want ze schelt steeds met " hernia"  ( ? ) en gwn veel scheldwoorden. Ik word er gek van en ik durf het niet te zegge tege haar want dan woord ze boos op mij en dan word ik bang voor haar ookal ben ik 11 dagen ouder dan haar maar dat komt ook omdat ze groot is. Ze heeft me ook heel vaak links laten liggen :(( 

Maar genoeg over mijn bff gepraat en nu over de klas- 

Er is een groepje met 8 meisjes die mij steeds verborgen pesten. ( verborgen pesten is genegeerd worden ect ect. ) 

Een meisje heet Sandra zei is half Russisch en noemt mij soms een kaulo hoer en een slet... mijn bff zegt echt heel vaak " jha trek je er niks van aan " MAAR IK BEN DOM GENOEG OM ME ER WEL IETS VA AAN TE TREKKEN >:'(  

Ik heb ook soms woeden aanvallen...

Dus ik heb echt tips nodig ervoor.. kan iemand aub helpen- 

 

Nou.. groetjes een hulpvol meisje🥲


8 reacties

Hey,

Heb je het met je mentor besproken? Zo niet zal ik dat wel even doen. Het lijkt me handig om daarmee te beginnen.

Groetjes,

Ikke13

Reputatie 7
Badge +5

Dankje wel voor je reactie ik heb het al met hem gesproken maar hij kan er niks aan doen zegt hij😭

Maar ik ben blij van jouw rea

Tysm xx een hulpvol meisje 🤭

Wat een rare vent is dat dan! tuurlijk kan hij er iets aan doen!

Reputatie 7
Badge +5

Ik snap het zelf ook helemaal niet :(

Misschien met je ouders erover hebben dan? Dan kunnen zij het er eventueel met je mentor over hebben...

Reputatie 7
Badge +5

Issgooedd tysm btw♧

Reputatie 7
Badge +18

Hoi en voor nog meer tips kun je ook bellen met de kindertelefoon. Ze weten ook hoe je geholpen kan worden.  Is er anders ook een vertrouwenspersoon op school want je moet toch hulp kunnen krijgen lijkt me.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewell ❤

Xx een hulpvol meisje😌✌

Reageer