problemen

  • 28 February 2021
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Badge +1

Heyy,

Stuur me een dm op insta als je ergens over wilt praten. Het mag alles zijn. insta-adres verwijderd vanwege regel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Ik sta er altijd voor open😘😘

Groetjessss

En vergeet niet te voegen😝


5 reacties

Hi, 

Het is niet toegestaan om contactgegevens te delen op het forum, hieronder kun je de forum regels lezen: 
Forum regels

Badge +1

Hi, 

Het is niet toegestaan om contactgegevens te delen op het forum, hieronder kun je de forum regels lezen: 
Forum regels

heyy oo sorry wist ik niet maar waarom is het niet toegestaan het is toch gen promotie ofzo? maar ja maak niet uit 

xx

Reputatie 6
Badge +7

Hoi S_sisi2254,

Het is niet erg dat je het niet wist. Je kan de forumregels niet in 1 keer uit je hoofd. Wat ook niet hoeft natuurlijk. Maar dit is wel een van de belangrijkste regels. Op het forum is privacy heel belangrijk. Daardoor voelt iedereen zich zo veilig. Je kan kwijt wat je kwijt wilt, je geheimste gedachten, om het zo maar te zeggen, zonder dat je daar later nog commentaar over krijgt. 

Als je op het forum zie je als het goed is zie je bovenaan het forum (op het startscherm) een blok met "Forumregels” en op het plaatje daarboven "Lees voor je begint!” Ik had er, toen ik nieuw was, ook overheen gekeken. Dus dat is misschien een tip voor de KinderTelefoon, om het nóg wat duidelijker neer te zetten.

Door je insta account hier neer te zetten (zoals je ziet is het nu verwijdert) overtreedt je eigenlijk 2 regels: Forumregel 6 en 7:

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Het is inderdaad geen promotie, maar privacy is dus nog belangrijker. Het forum is ervoor bedoeld dat kinderen op het forum ervaringen kunnen uitwisselen en mee kunnen denken met problemen. Dus als je graag mensen wilt helpen moet je dat hier doen. En dan moet je het maar accepteren dat iedereen mee kan lezen, want met elkaar chatten kan ook niet. Ook vanwege privacy. Maar als je iemand echt wilt helpen, alleen om het helpen, moet je daar niet zo’n last van hebben. Je bent toch anoniem.

Voor de zekerheid zet ik nogmaals het linkje naar de forumregels hier neer. Zorg echt dat je ze even gelezen hebt:

Nou, nu weet je denk ik wel waarom het verboden is om contactgegevens te delen. Ik ging even een beetje los:slight_smile:

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Wij vinden het inderdaad belangrijk dat jongeren anoniem zijn op het forum.


In forumregel 6 & 7 staat:

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.


Daarom hebben wij jouw topic aangepast.

 

Groet,

Marloes T

Badge

Hoe oud ben je

Reageer