ponykamp, maar ik snij mezelf

  • 27 January 2024
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hey…
ik ga in de zomer op ponykamp, en daar gaan we ook altijd zwemmen. maar ik heb dus best wel veel wonden op mijn arm door sh… Dus ik wil liever niet zwemmen, of met korte mouwen rondlopen. Maar het probleem is, het zwemmen is verplicht. En er is 1 begeleider die ik heel erg vertrouw, dus misschien kan ik het aan haar uitleggen maar ik ben bang dat ze dan mijn ouders moet informeren...


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ben je verslaafd aan het snijden of kan je het voor kamp een maand niet doen, want dan zie je het minder. en anders kan je zeggen dat je kat je heeft aangevallen

 

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat kut voor je :(

Ik zal idd dezelfde tips geven als @anoniempjehoi123  en verder zeg ik altijd dat ik van de zomer in de bosjes ben gevallen, maar ik doe het zelf nie meer dus t zijn ook alleen mr lidtekens.

Veel plezier met ponykamp trwns xx

Reputatie 2
Badge +1

hey…
ik ga in de zomer op ponykamp, en daar gaan we ook altijd zwemmen. maar ik heb dus best wel veel wonden op mijn arm door sh… Dus ik wil liever niet zwemmen, of met korte mouwen rondlopen. Maar het probleem is, het zwemmen is verplicht. En er is 1 begeleider die ik heel erg vertrouw, dus misschien kan ik het aan haar uitleggen maar ik ben bang dat ze dan mijn ouders moet informeren...

Kans is inderdaad groot dat ze verplicht is om je ouders te informeren misschien kan je zeggen dat je ongesteld bent en dat je geen tampons gebruikt als je een meisje bent 

Reputatie 7
Badge +11

Je kan vragen of je een shirt met lange mouwen aan mag tijdens het zwemmen. Je kan als excuus gebruiken dat je snel verbrand, of al verbrand bent op je schouders.

Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! je idee dat je noemt is gewoon heel goed! Vertel het aan diegene die je vetrouwt.  Die leider zal je vast begrijpen en er rekening mee houden!  En alvast veel plezier wat dat ponykamp is vast super leuk!  :)

Liefs, Tover xxx

Reageer