Vraag

pijnloze zelfmoord

  • 28 April 2022
  • 2 reacties
  • 1736 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben al geruime tijd depressief, en ik denk dat is zelfmoord wil gaan plegen.

Mijn vraag is, weet iemand een manier die makkelijk uit te voeren is, en ook pijnloos is?

 

Wat belangrijk is, is dat ik NIET wil dat mensen hier gaan zeggen dat ik het niet moet doen. Alleen graag een antwoord op de vraag.


Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik kan je dat niet vertellen, want dat is tegen de forumregels en wet in. En ik ga het ook niet vertellen. Ik weet dat je nu misschien geen uitweg ziet. Maar die uitweg is er wel, die is er voor iedereen die zelfmoordgedachten heeft. 

Ik wil je aanraden om met 113.nl te chatten of bellen of met de Kindertelefoon. 

Groeten, Lotus

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anymous33 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

We gaan voor nu wel je topic sluiten aangezien het tegen forumregel 10 ingaat. 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

 

Groetjes,

Anne

De Kindertelefoon