Vraag

Persoonlijke dingen gelekt

  • 27 February 2018
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik val maar meteen met de deur in huis:
Een 'vriendin' heeft heel persoonlijke dingen laten lekken aan het mens in de klas dat t meest roddelt.

Het was een heel persoonlijk geheim die alleen mn BFFs wisten. En toen vertelde die nep vriendin het dus door.
*haal diep adem en niet schelden* (ik ben Christelijk en mag dus officieel gezien nie schelden).
Die vriendin zei dat ze het niet zou door vertellen...
En nu haat ik haar dus en zij haat mij.


Tips?

2 reacties

Nu niet over beginnen.
Als je weer wilt praten, doe het dan later en laat zien dat jij het achter je hebt gelaten.
Het is namelijk onnodig om boos te blijven.

Je zou het met je mentor hierover kunnen hebben.
Niet zozeer om haar te straffen, maar eerder om de schade te beperken en om een les voor anderen te zijn.
Hoi,

Ik weet niet wat precies het dingetje is wat ze heeft doorverteld, maar dat is natuurlijk nooit leuk.

Het is niet verstandig om contact met haar te zoeken nu je erg boos bent. Dan ontstaat er alleen maar meer ruzie en daar schiet je niks mee op.
Ik zou het zo laten. Het 'nieuwtje' is nu toch al bekend gemaakt en op gegeven moment zakt dat ook weer weg.

Het klinkt dus allemaal niet zo leuk, maar ik denk dat het met de tijd wat beter wordt.

Verder kun je het er met andere vrienden misschien over hebben als je dat fijn vindt.

Gr. Pin

Reageer