Vraag

paniekaanvalen

  • 30 October 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb een paniekaanval gehad en durf het niet tegen me ouders te zeggen hebben Jullie tips?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb 1 tip want ik heb ze wel vaker dus , ik zou uit eigen ervaring niks zeggen. 

 

Maar als je het echt wil zeggen moet je dat doen .,

 

Liefs anoniempje xx

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Boni!

Wat naar dat je een paniekaanval hebt gehad, dat moet heel moeilijk zijn geweest voor je.

 

Als jij de behoefte voelt dit te delen met jouw ouders, zou je kunnen beginnen met een goed moment kiezen waar er ruimte is om te praten. Bijvoorbeeld tijdens het avondeten, of als jullie rustig zitten in de woonkamer. Ik noem maar wat. Als dat face to face niet lukt kan je altijd een van jouw ouders een berichtje sturen en zeggen dat je iets dwars zit, vanuit school. Als je niet direct het woord paniekaanval wil noemen, kun je ook vertellen : "Ik voelde laatst ineens heel veel paniek en ik ben daar van geschrokken", dat kan ook een goed begin zijn!

Ik wil je aanmoedigen er niet alleen mee te lopen, paniekaanvallen zijn nooit zonder reden. En al is het er maar 1, het is niet oke.

Als je nog iets wil weten, laat het vooral in het topic weten.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen  en heel veel succes & kracht gewenst.

❤️‍🩹, mij

Reputatie 5
Badge +1

Heyyy, super naar dat je n paniekaanval hebt gehad. Als je het moeilijk vind om het er met je ouders over te hebben, kun je misschien proberen het er eerst met een broertje/zusje, vriend/vriendin over te hebben of zeggen wat er is gebeurd. Want als je dat hebt gedaan. Is het daarna wrs makkelijker om aan je ouders vertellen.

Reageer