Vraag

Overdosis

  • 11 February 2022
  • 15 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

-tekst verwijderd-

Kzit 3 weken al op gesloten afdeling in een kliniek. En mocht het weekend naar huis even maar gaat mis 100%

 

Idk wat ik moet doen

 

Tekst aangepast vanwege regel 9 . Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


15 reacties

Haii

Probeer er met iemand over te praten, kun je bij niemand terecht van in je kliniek? Bij een leerkracht of iemand anders?

Je kunt ook altijd topics maken hier op het forum over waarmee je zit!

Je kunt ook met awel chatten, neem eens een kijkje op awel.be!

 

Reputatie 5
Badge +4

Lijd jezelf af ge wat doen met je vrienden naar het zwembad of pretpark of ga gewoon zelf naar een druk stadje en blijf bij een hotel slapen ofzo als dat help 

plz doe het nie

💋💋 Lucky

Reputatie 3
Badge +2

@Lucky 

Heb geen vrienden en ben 14 kan dus niks beginnen.

En tis avond dus niks kan

Reputatie 5
Badge +4

 

Miss kei harde muziek aan of idk wat je leuk vind om te doen miss kan je vroeg naar bed en heel lang uitslapen??

💋💋 Lucky 

Reputatie 3
Badge +2

 

Dat is dus het ding. Ik vind niks leuk.

En slapen lukt niet en uitslapen ook niet

 

Wel lief dat je meedenkt 🤍

Reputatie 5
Badge +4

Bedenk anders een een smoes als je nog niet uit de gesloten … bent dat je nog iets wil doen ofzo of dat je ergens aan werkt en dus niet weg kan

💋💋💋 Lucky 

Reputatie 3
Badge +2

Bedenk anders een een smoes als je nog niet uit de gesloten … bent dat je nog iets wil doen ofzo of dat je ergens aan werkt en dus niet weg kan

💋💋💋 Lucky 

Hoe bedoel je

Reputatie 5
Badge +4

Dat je daar moet blijven of even niet weg kan zodat je geen kans het voor een overdosis 

Reputatie 3
Badge +2

Dat je daar moet blijven of even niet weg kan zodat je geen kans het voor een overdosis 

Ik ben al thuis

Reputatie 5
Badge +4

Oh gooi alle pillen anders door de wc en kom de hele weekend niet het huis uit

Reputatie 3
Badge +2

Oh gooi alle pillen anders door de wc en kom de hele weekend niet het huis uit

Dat kan ik echt niet🥺

Reputatie 5
Badge +4

Leg anders alles in de badkamer en kom je kamer niet uit

Oh gooi alle pillen anders door de wc en kom de hele weekend niet het huis uit

Dat kan ik echt niet🥺

 

Reputatie 3
Badge +2

Leg anders alles in de badkamer en kom je kamer niet uit

Oh gooi alle pillen anders door de wc en kom de hele weekend niet het huis uit

Dat kan ik echt niet🥺

 

M'n ouders mogen het niet weten

En tis de enige oplossing...

Zeg anders tegen je ouders dat je het lastig vindt. Miss kunnen zij het ergens anders neerleggen ofzo..?

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Goeie tips heb je gekregen gelukkig. Probeer misschien iemand te vinden die jouw medicijnen beheert voor je. Als dat niet door jouw ouders kan weet je misschien iemand anders.

Sterkte

Ab W

Reageer