Beantwoord

ouders horen neuken?!?

  • 7 August 2018
  • 17 reacties
  • 8985 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,ik heb een klein probleempje. ik hoor mijn vader en mijn stiefmoeder vaak seksen. ik heb hier door een grote om hier te slapen kan iemand helpen? ik kan er niet tegen. het is zo eng en naar. ik kan het aan niemand verder vertellen please help!
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 March 2020, 17:05

Bekijk origineel

17 reacties

Je zou het wr met hun over kunnen hebben
Hoi

Dat is niet fijn om te horen. Hoor je dit als je in bed hoort te liggen? Misschien denken je vader en stiefmoeder dat jij slaapt. Je zou wat lawaai kunnen maken, door bijvoorbeeld de trap af te lopen, of de badkamerdeur iets harder dicht te doen. Op die manier begrijpen je vader en stiefmoeder dat jij nog wakker bent.

Durf je je vader of stiefmoeder vragen of ze het wat stiller kunnen doen? Als je dit eng vindt in een gesprek, kan je een briefje schrijven.

Je zou jezelf kunnen afleiden met muziek, of met oordopjes proberen slapen.

Groetjes
x
Ja ik durf het niet met hun er over te praten ofzo dat briefje werkt niet dan moet ik wel praten. En muziek mag ik niet voor het slapen waarom weet ik niet precies. Telefoon mag ook niet. En oordopjes heb ik niet. Maar wel bedankt ik ga wel kijken voor oordopjes.
Je zou op het briefje kunnen schrijven dat je het ongemakkelijk vindt om erover te praten, maar dat je er last van hebt. Op die manier kunnen je vader en stiefmoeder hun 'gewoonten' aanpassen, en hoeven jullie er niet per se over te praten.

Oordopjes kan je volgens mij in de supermarkt vinden. Online vind je er ook een hoop.
Ja ga ik proberen
Thanks
Hoi
Sorry dat ik het zeg maar ik moest echt lachen toen ik jouw verhaal hoorde... lijkt me ook echt heel ongemakkelijk omdat te horen. Maar snap wel tot je het vervelend vindt. Zoals 100divergent11 al zei zou je lawaai kunnen maken zodat ze weten tot je nog wakker bent.
Ik snap wel tot je het niet met je ouders over wilt hebben maar als je niks doet blijf je het houden want zij hebben daar geen erg in tot jij dat hoort. Misschien tot je het met je vader over kan hebben.

Of je kunt vragen of ze ook vreemd geluid hoorde gisteravond rond... uur. Dan geef je eigenlijk op een indirecte manier aan tot je hun hoort tijdens hun seks.

Gr. Bas
Ja dat ga ik proberen. Thanks voor de hulp.

Owh, ik snap je helemaal.

K probeer altijd geluid te maken om te laten merken dat k wakker ben, maar horen doen ze het nooit.

Als k mn ouders hoor breekt op een of andere meanier t zweet uit.

K heb nu oordopjes op mijn kamer loggen en die helpen een beetje

@M.m.  ja bij mij breekt ook het zweet uit. Ik mag helaas mijn telefoon niet mee naar mijn kamer dus muziek luisteren zit er ook nie in

Heb je misschien een radio? Hier kunnen vaak ook oortjes in en anders kun je misschien ook nog gewone oordopjes kopen die geluid tegen bouden🥰

Dat is misschien wel een goed idee! Bedankt!

Maak lawaai wat zij horen

Reputatie 5
Badge +5

Ik kwam de slaapkamer binnen en zag dat pleegmama en vriend bezig waren das nog erger.

Schrok mij wezenloos en wist even niet wat ik hierop moest doen / zeggen . 

Ben maar naar beneden gegaan en tv gaan kijken . Heb maar als goed makertje ontbijt op bed gemaakt en gebracht maar schaamde mij wel .

Badge

Ik zou meschien je hoofd in je kussen dan hoor je meschien al minder

Badge

Ik kwam de slaapkamer binnen en zag dat pleegmama en vriend bezig waren das nog erger.

Schrok mij wezenloos en wist even niet wat ik hierop moest doen / zeggen . 

Ben maar naar beneden gegaan en tv gaan kijken . Heb maar als goed makertje ontbijt op bed gemaakt en gebracht maar schaamde mij wel .

dit was niet jouw schuld

Reputatie 4
Badge +1

Ik kwam de slaapkamer binnen en zag dat pleegmama en vriend bezig waren das nog erger.

Schrok mij wezenloos en wist even niet wat ik hierop moest doen / zeggen . 

Ben maar naar beneden gegaan en tv gaan kijken . Heb maar als goed makertje ontbijt op bed gemaakt en gebracht maar schaamde mij wel .

ja heb ik ook al eens gehad. 

‘s avonds werd ik wakker omdat mn ouders naar bed gingen. Nou ik ging gwn nr wc en ging verder slapen. Werd ik iets later weer wakker. Ga ff naar de wc. Mn ouder hebben altijd de deur open staan. Zie ik ze ineens bezig. Ben sindsdien HEEL bang als ze gaan slapen en als ik dan wakker word. Elke avond lig ik dan in mn bed van. ‘pls doe die lamp uit en ga slapen’ Maar ik heb mn moeder daarna nog 2 verschillende avonden horen kreunen. Ben getraumatiseerd door mn eigen ouders. Ik moest der van janken want vond het vreselijk. Maar ze begrijpen me niet. 

Terugkomend op de vraag. Meestal als k er echt bang voor ben ga ik gewoon vaker naar de wc en maak wat meer lawaai. Zo hoop ik dat ze weten dat ik nog wakker ben

Reageer