Vraag

Ouders

  • 16 February 2022
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey, vertellen jullie alles en al jullie geheimen aan je ouders? Mijn ouders weten dat ik wat geheimen heb en zeggen dat ik ze niet hoef te zeggen maar hoeft het ook echt niet? Mag je bepaalde dingen voor jezelf houden maar alsnog gewoon een goed kind zijn 

xxx


8 reacties

Hey Nolaf456,

 

Je mag zeker geheimen voor jezelf houden! Ik heb ook best wel wat geheimen die mijn ouders niet weten en ik vertel ook echt niet alles aan mijn ouders.

Je ouders zijn er natuurlijk altijd voor je als je dingen kwijt wilt, maar je bent absoluut niet verplicht om alles aan je ouders te vertellen zoals je ouders zelf ook al zeggen. Als je dingen voor jezelf wilt houden is dat helemaal prima en dat mag echt! Ook als je geheimen hebt ben je echt een goed kind:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +4

Hey Nolaf456,

 

Je mag zeker geheimen voor jezelf houden! Ik heb ook best wel wat geheimen die mijn ouders niet weten en ik vertel ook echt niet alles aan mijn ouders.

Je ouders zijn er natuurlijk altijd voor je als je dingen kwijt wilt, maar je bent absoluut niet verplicht om alles aan je ouders te vertellen zoals je ouders zelf ook al zeggen. Als je dingen voor jezelf wilt houden is dat helemaal prima en dat mag echt! Ook als je geheimen hebt ben je echt een goed kind:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Dankjewel voor je reactie!

Reputatie 3
Badge +1

heyy,

je hoeft nooit alles aan je ouders te vertellen als jij dat niet wil je mag heus wel wat voor jezelf houden en als ze daar naar vragen hoef je het nog niet te zeggen

Hoi ik denk dat het heel gewoon is als je niet alles vertelt wat je bezig houd en wat je voelt of bijv diepe geheimen van anderen waar jij of je ouders niks mee kunnen.  Of gevoel met seks of dingen die je lekker of spannend vind kun je ook niet allemaal delen. En dat betekent niet dat je elkaar niet vertrouwt maar dat zit gewoon in  je en dat mag. daarom ben je ook een uniek iemand , een persoon :)

Dus geen zorgen :) is heel normaal en ook goed denk ik !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik hou echt wel dingen geheim en nee je bent echt geen slecht kind als je geheimen hebt

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Ik hou al me geheimen voor mezelf en mijn vrienden op school, want mn geheimen boeien mijn ouders niks haha. Tuurlijk mag jij ook dingen voor jezelf te houden, als jij het fijn vindt, mag je het ook met je ouders delen. Dus: doe gewoon wat je zelf fijn vindt!

Groetjes, Sano07

Ik vertel zeker niet alles. Mijn moeder vindt dat soms wel vervelend want ze is echt nieuwsgierig.  Het is wel irritant want mijn vriendinnen vinden mijn moeder vaak grappig en leuk en vertellen juist al hun liefdesproblemen aan haar.  Ze zegt dan waarom vertel jij mij niks.  Grote erge dingen hou ik niet geheim. Dat zeggen mijn ouders ook steeds dat je dat niet moet doen.  Maar kleine dingen wel. 

Reputatie 4
Badge +2

Hii,

Je hoeft echt niet alles tegen je ouders te zeggen hoor, tenzij je iets dwarszit en je hulp wilt. Jij hebt geheimen voor je ouders, en zij hebben geheimen voor jou. Jij bent de baas over jezelf en het is heel goed als je weet over bepaalde dingen dat je ze voor jezelf wilt houden

 

Liefsss

Reageer