ouders

  • 20 August 2018
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi mijn ouders zijn dus de hele tijd boos op je ook al doe ik niks fout en nu is het zo dat ik zelfmoord wil plegen omdat ik het echt niet meer zie zitten. ik heb me al weleens gesneden met een mes maar nu zijn mn messen afgepakt en mn ouders dreigen om naar de crisis lijn te bellen maar dat doen ze niet ik haat mn ouders echt niet maar zoals ze nu doen wil ik gewoon niet meer leven.

groetjes meisje die wordt geterorizeert door haar ex

3 reacties

Hey

Wat vervelend dat je ouders zo boos doen. Ik kan me voorstellen dat je je hier heel ongelukkig door kan voelen.

Je hebt je eens gesneden, en toen hebben je ouders je messen afgepakt. Hebben je ouders toen voorgesteld professionele hulp te zoeken?

Je ondertekent met ‘meisje die wordt geterorozeert door haar ex’. Valt je ex je ook lastig?

Kan je praten met iemand die je vertrouwt? Praten lucht vaak op.

Je kan contact opnemen met 113. Zij kunnen naar je luisteren, en je advies geven.

Groetjes
Kenshin
Hee echt hele vervelende situatie, maar ik denk dat je ouders het goed bedoelen, stel jij zou zelfmoord plegen maar dan laat je je ouders achter dan hebben je ouders het gevoel dat hun niet belangrijk genoeg zijn voor jou... En ik snap dat je het niet leuk vind dat ze je messen dan hebben afgepakt, maar ze doen het voor jou.. zij willen natuurlijk dat je dat niet doet want je wil niet dat je kind zichzelf pijn doet... Nou denk ik wel dat het goed is om met je ouders samen even te gaan praten over hoe je je voelt misschien krijgen ze meer begrip voor je en krijg je wel goede professionele hulp want ik snap dat je dat niet durft en je dan bang bent dat dan je hele leven verpest word maar dat is de enige manier dat je je beter gaat voelen.. je kan trouwens ook naar de huisarts gaan zonder dat je ouders het weten... En wat is er met je ex kun je als je dat wilt daar meer over vertellen... Ik snap hoe je voelt het komt goed ik beloof het je ik ben er voor je je mag gwn hieronder reageren ik zal altijd luisteren... Het komt goed❤️

Xx mij
Hee, ik snap precies waar je door gaat. Je ouders doen waarschijnlijk zo omdat ze bang zijn. Ze willen je niet kwijt, maar weten niet hoe ze met je om moeten gaan. Ik denk dat het beate wat je kan doen is ze eerlijk vertellen hoe je je voelt. Dat is ontzettend moeilijk, ik weet het. Ik kon het niet. Maar zoek dan iemand waarmee je wel kan praten. Ik kon heel goed praten met mijn mentor. Miss heb jij ook zo iemand?? Weet wel dat er voor alles een oplossing gevonden kan worden, dus pleeg alsjeblieft geen zelfmoord!! Er zijn genoeg mensen die je willen helpen, dat weet k zeker. En anders kun je altijd op dit forum je problemen kwijt, of bel met de kindertelefoon.
Liefs, xxjee

Reageer