Vraag

Op zoeknaar depressie\ SH verhalen of iemand die een toeschouwer was

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi!

Ik maak een boek (voor mezelf) over iemand met depressie met SH, ze pleegt uiteindelijk ZM in dit verhaal. Ik kan mij in veel van dit verplaatsen, maar toch heb ik liever gedachtes van mensen die dit echt hadden of hebben meegemaakt. 

Als je dit wilt delen, knap dat je het durft en echt veel respect naar je!

luf ya’ll!

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Mijn verhaal is misschien niet heel bijzonder ofzo en het zijn gewoon kleine dingetjes die steeds vaker beginnen voor te komen, zoals in bed liggen met het gevoel dat ik die dag niks nuttigs heb gedaan ook al klopt dat niet, het gevoel hebben dat iedereen om me heen me haat en alleen maar met me omgaat omdat ze me anders sneu vinden, mezelf uitschelden, pijn doen dat soort kleine dingetjes, succes met je boek trouwens! Ik hoop dat dit helpt 🥲

Reputatie 1
Badge

hoi, ik weet niet of dit helpt mr hier is mijn verhaal:

 Ik ben een meisje van 13, en ik zit nu in de 2e. Ik werd in het begin van de eerste gepest, en ben daarna ook van klas gewisseld. Na het pesten ben ik me gaan afvragen waarom ze het deden enz. en ben toen mezelf de schuld gaan geven. Ik ben daardoor erg ongelukkig en onzeker,  al heb ik geen depressie diagnose omdat ik het niet aan iemand wil vertellen, omdat het ze wrs zou kwetsen. Ik zag op tt mensen zichzelf snijden en toen ben ik er ook mee begonnen. Het gaf me gewoon een heel opluchtend gevoel en door mijn littekens voel ik me zeg maar "valid". Zonder voel ik me een soort van nep verdrietig, wat natuurlijk eigenlijk nergens op slaat. Dit is gwn een beetje een samenvatting, hoop dat het helpt!!

 

Reputatie 7
Badge +4

@Ikweethetniet09 ik loop ook met depressie rond
bij mij is het elke avond dat is mezelf heel kut voel, en meestal word het dan zo erg. dat ik mezelf snijd

en over dat ZM stukje, ik heb dat gevoel heel vaak, en wnr ik dat heb verstop ik me en zeg ik helmaal niks meer

GROETJESSSS

Reputatie 7
Badge +4

Heeyy wat mooi dat je hier over wilt schrijven :)

Ik heb zelf depressie gehad en ik ben weer beter denk k en k heb ook pogingen gedaan als je meer detais wilt kun je ook nr m'n topics kijken.

Maar goed, het begon met dat ik in de tweede verliefd werd op een meisje en ik ben dus gay en voelde me dr super kut over. Uiteindelijk deed ik mezelf pijn dat deed ik al vaker mr nu gebruikte ik steeds scherpere dingen. Het moest steeds dieper en dieper omdat ik mezelf gewoon wilde straffen voor alles. Uiteindelijk kwamen meiden uit m'n klas dr achter en dat heeft alles erger gemaakt waardoor ik heel wat pogingen gedaan heb en er 2x voor in het ziekenhuis ben geweest en 7x in een kliniek. Ik ben ook 2x weggelopen en ben naar een woongroep gestuurd nu woon ik trwns weer helemaal thuis :)

Tip: je kunt ook een vragenlijst maken met de detais die je wilt weten want dit is best wel een open vraag snapjee.

 

Ohja wil je je verhaal plaatsen want ben echt benieuwd haha

Xx

Reputatie 7
Badge +4

wow gaat het?@Girl.anoniem 

Reputatie 7
Badge +4

@Jippiieeee  het gaat nu wel weer beter hoor :) nog wel eens terugval mr dat hoor er bij denk k

Xx

Reageer