Beantwoord

onzeker nooit een vriendje

  • 10 October 2018
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben heel onzeker en omdat bijna alle jongens mij lelijk vinden daar door ben ik me zelf ook lelijk gaan vinden en denk
wie valt er nou op een meisje
-blond lang slaghaar
-best klein maar 1 meter 62
-brede heupen
-dikke kont
-dikke tieten
-klein buikje

en ik ben
-te druk
-praat veel

ik krijg nooit een vriendje ben ik bang hoe zorg ik er voor dat ze me wel mogen
icon

Beste antwoord door Mr.S 10 October 2018, 21:58

Bekijk origineel

6 reacties

Nou Ik vind kleine meisjes met kleine stinkvoeten, dikke komt en grote tieten. Met ook nog blond haar: Kapot geil, das gewoon mijn droom.

En dat buikje is ook lekker. Het liefste word je nog 3x zo zwaar. Vind ik nog mooier.


Ik heb ook een klasgenoot met een dikke kont allen wel kleine borsten. Maar ook wel wat dikker haar kont is puur vet, wat super geil is. Hoe dikker hoe beter. En ze heeft mooie voeten die hopelijk ook lekker stinken. Ook blond haar..
nou ten eerste ben je niet lelijk want iedereen is knap in zijn/haar eigen manier, daarnaast is het niet verkeerd wat je typt+het gaat ook om persoonlijkheid he

dan even je bent klein? so what, onderzoek heeft uitgewezen dat kleinere meisjes aantrekkelijker gevonden worden door jongens. das toch alleen maar goed.

en dan weer elk potje past een dekseltje dus ook bij jou dont worry, misschien heb je nu geen vriendje maar over 1 jaar of 2 wel. er is geen vaste leeftijd om een relatie te hebben hoor, dit verschilt per persoon
Hoi! Vervelend dat je zo onzeker over jezelf bent.
Iedereen is mooi op z'n eigen manier, er is niet één ideaal waar je aan moet voldoen. Bovendien klinkt het lijstje dat je over jezelf opsomt niet bepaald slecht, hoor...
En hoe ben je op het idee gekomen dat alle jongens je lelijk vinden? Je kan hun gedachten niet lezen, en alle jongens hebben een andere smaak. Daarnaast gaat het natuurlijk ook vooral om je innerlijk.
Wat je zou kunnen doen om je vertrouwen op te krikken, is om elke avond een positieve eigenschap over jezelf te bedenken en dit in de spiegel tegen jezelf te zeggen. Klinkt misschien stom, maar kan wel helpen.
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Zoals andere hierboven al zeiden is dat iedereen mooi is op zijn of haar eigen manier. Daarnaast hoef je je echt niet druk te maken dat je nog geen vriendje hebt of dat je die nooit zal krijgen. Op een dag kom je wel iemand tegen die de ware voor je is alleen dat kost tijd. Je kan immers niet in je handen klappen en er komen allemaal leuke mensen op je af. Tenzij je rijk bent, maar dan komen ze naar je toe voor het geld. Dus dat is zeg maar onmogelijk.

Daarnaast moet jij niks aan jezelf veranderen. Blijf gewoon jezelf en blijf positief dan komt het allemaal wel goed. Ga je niet veranderen omdat andere dat graag willen want zo kan je niet blijven leven. Bijvoorbeeld als er mensen zijn die zeggen dat je extreem mager moet zijn om iemand te vinden en jij gaat dat dan doen. Voel jij je dan lekker? Vind je dat fijn? Ik niet tenminste. Ik bepaal zelf hoe ik leef en wat ik doe met me leven. Ik laat me leven niet bepalen door een ander, en dat moet jij ook niet doen!

Ik dacht ook wel is dat ik nooit iemand zou vinden die mij leuk vind, maar dat is toch goed gekomen. Dus dat lukt jou ook wel! Heb geduld!

Gr: Mr.S
Hey,

wat bedoel je met grote tieten?? Zou je misschien je cup kunnen vertellen dan kan ik je misschien helpen. Want die heb ik ook. Normaal zijn ze cup dubbel D, maar als ze vol melk zitten zijn ze cup G

xx Britt
Zoals je je zelf beschrijft noem ik je niet lelijk
Ik vind het knap dat je iedereen verteld wat je van je zelf vindt
Maar iedereen heeft een andere smaak sommige jongens vinden meisjes met blonde haren mooi anderen met rode
Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij niet mooi bent
Je hebt alleen de juiste Jongen nog niet ontmoet
Maar geloof me die zal je ontmoeten
Veel succes !

Reageer