Vraag

Onder druk

  • 7 January 2018
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik doe al bijna heel mijn leven aan paardrijden. Ik ben 17 jaar.

Sinds een jaar of 5 heb ik les van iemand die ik heel erg mag en die mij heel veel dingen kan leren. Ik heb sinds een tijdje zijn mobiele nummer omdat ik ooit een probleem had met iemand, en die persoon me daarmee heeft geholpen. Nu heb ik een probleem met die persoon. Ik heb in de ogen van die persoon een fout gemaakt terwijl dat niet zo is. Nu heb ik die persoon benaderd op whatsapp en zei dat ie me kon bellen om het “uit te praten” dit wilde die persoon niet. Maar vervolgens kreeg ik wel een hoop vervelende appjes en is die persoon nu nog steeds kwaad. Mijn ouders waren zo boos op die persoon dat ze me van paardrijden af willen halen, en dat is echt het laatste wat ik wil. Daar wordt ik doodongelukkig van. Nu wil ik met die persoon gaan praten, maar ik ben zo bang dat het mis gaat... iemand advies?

3 reacties

Hoi,
Je kan vragen of je ouders mee gaan aangezien je het spannend vind. En heb je die persoon ook geblokt op alle sociale media?

Groet,
Evalynn
Lekker naar je ouders luisteren en hun vragen of je naar een andere manege mag om paard te rijden en een nieuw mobiel nummer vragen of diegene op whatsapp blokkeren dan kom je er van af. Je ouders geven je advies en dat doen ze omdat ze van je houden dus daar zou ik naar luisteren!
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik zou het wel eerst uitpraten, dat is altijd fijn. Vraag of een vriendin met je mee wilt of een van je ouders. Zij hoeven dan niet bij het gesprek aanwezig zijn, maar, ze zijn er dan wel als je ze nodig hebt.

Lukt het dan nog niet? En blijft deze jongen erg kwaad? Luister dan naar je ouders zoals@SHRIMPY zei. Ga er gewoon weg en zoek samen met je ouders een nieuwe manage. Ook blokkeren, naar het gesprek is verstandig.

Gr:Mr. S

Reageer