Vraag

omkleden in het openbaar

  • 31 May 2023
  • 6 reacties
  • 468 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik moest me laatst omkleden in het openbaar op een strand en toen was ik helemaal naakt. er lag een meisje naast ons en die keek de hele tijd naar mij. ik vond dat heel ongemakkelijk maar ik wou heel graag mijn handdoek open doen zodat ze kon kijken maar ze was maar iets van 5 jaar oud. dus later was ik echt ontzettend boos op mezelf dat ik mijn handdoek wou open doen.

zijn er meer die dit hebben gehad? en is het normaal op 13 jarige leeftijd dat ik dat wil?


6 reacties

Is normaal dat je zulke gedachtes hebt en die had ik ook. ik was laatst op een vakantiepark en toen ging ik ook steeds in de groepskleedkamer. Normaal ga ik altijd gewoon in een hokje. Alleen dit keer dacht ik fuck it ik ga gewoon is wat anders doen. Heb toen heel wat piemels gezien van jong tot oud en ook van mijn leeftijd. En ja er werd soms heel erg gestaard door sommige jongens. Ik zag dat ook en bleef met opzet wat langer afdrogen zodat ze het goed konden bekijken. Boeie dat ze mn pik zien ik zie hun toch nooit meer. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat je de volgende keer een hokje moet gebruiken 😅

Reputatie 7
Badge +9

bedankt voor de reacties. en er waren daar helaas geen (aparte) hokjes. maar toch bedankt

Badge +1

Heey, dit snap ik helemaal. 

Het is ook normaal en kan gebeuren! Bovendien is zij zich nog niet heel erg bewust van wat wat is bij je lichaam omdat zij zo jong is. Dus het maakt niet uit! En je hoeft al helemaal niet boos op jezelf te zijn! :))

Zelf heb ik dit nog nooit gehad, en ik vind het dan ook niet echt heel normaal, maar dat komt omdat je aangeeft eerst wel je handdoek open te willen doen en daarna niet, en omdat er een 5 jarig meisje bij was. 

Een kind van 5 weet al heel veel en snappen ook echt al van alles, en ik vind niet dat je die moet confronteren met geslachtsdelen. . .  maar dat is mijn mening!

Reputatie 3
Badge +1

jeetje

Reageer