offline voor een moment.

  • 11 April 2022
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hoi, ik ga nu ff offline van het forum want ik voel meniet thuis op de wereld...  misschien hebben jullie dit het al opgemerkt, dat mijn spelling slecht is. Dat komt door mijn gevoel en dan gaaf mijn spelling helemaal fout. School was Ookal niet leuk. Ik kan ook niet slapen e hen fucking grote wallen onder m gen. Je ziet dd rimpels gewoon ook. Ik had gisteren iets gemaakt wat mijn stijl was en ik was mijzelf even op dat moment, en ik kleurde op m'n hand met roze stift. Op school had ik de handschoenen aan gedaan( het zijn die stoere handschoenen) en iedereen begon te lachen en te gieren. Ik dee het af en schaamde me dood.  IK KAN LETTERLIJK NIET EENA MIJZELF ZIJN. en ze zeiden ook nog: 

1. heb je je pols gebroken of zo??  

2. Waarom heb je dat op je hand getekend? Wierdo..

 

Hele leuke groetjes van mij.  ( sarcastisch bedoelt)

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi alle sterkte !  Ik wou dat we meer voor je konden doen, ik hoop echt dat je hulp krijgt en weer terug komt ! 

Ik zal aan je denken en voor je duimen :)  hoop dat je kracht vind en liefde en weer gauw terug bent !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Ik zou je missen !!! Veel sterkte.  Wij zijn altijd er voor je!!! Lieverd. Echt stom dat ze je niet accepteert wie je bent.  Ik zou zeker het gedaan hebben . 

Je moest brutaal antwoorden 

 1. heb je je pols gebroken of zo??   Ja speciaal voor jou om laten zien dat je niet alleen bent met je lelijke hand

2. Waarom heb je dat op je hand getekend? Wierdo     zelfs nu kan ik nog veel beter tekenen dan jij. Zelfs op mijn hand

 

Hele leuke groetjes van mij.  ( sarcastisch bedoelt)

 

Ik weet zeker als ik je zou kennen meteen ik je zou accepteren, want je bent super aardig

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewell<3

Reputatie 4
Badge +1

Wat vervelend voor je. Er zijn altijd mensen die niet aardig tegen je zijn. Probeer ze te negeren, en te praten met degene die je wel accepteren. Jij klinkt voor mij als een lief persoon, dus wees niet te bang dat ook naar anderen te uiten.

Reputatie 7
Badge +19

Heyy lieverd helemaal niet erg al zal ik je missen het is jouw keuze en spelling ik lees dat prima dus is niet erg en raar van dat uitlachen cool toch juist die handschoenen wees jezelf al lacht de hele wereld je uit jij bent wie je bent en daar mag niemand iets aan veranderen voel je niet gekwetst ik dat achter je!

Wilhelmavemela.

Reageer