Skip to main content
Vraag

nu nog naar mn mentor of de LL begeleider of ze appen? (Tw: zm/zm gedachtes) slim of niet?

• March 28, 2026
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

Haiii. 

Ben ik weer ja ik leef nog (jammer hè vind ik ook)

Ik heb ff iets wat te maken heeft met de vorig 2 topics die ik heb gemaakt. De meest recente 2 want de rest is..uhm apart. Anyways 

Ik wil weten of het nu nog slim is om naar m'n mentor of de LL begeleider te gaan omdat de dood steeds dichterbij komt. Maar ik ga ook al bijna starten met examens. Dus ik weet niet echt wat het slimste is. En als ik naar ze toe wil dan app ik ze  liever. Wat de vlaflip doe ik. Wat de vlaflip doe ik überhaupt met m'n leven nu. (Ja geen idee charlie (bijnaam) vind ik ook)

Dus de hele mooi vragen

Is het slim om nu nog naar mijn mentor of de LL begeleider te gaan? 

Wat is handiger ze appen of de heen gaan? (Appen vind ik zelf maar ik wil jullie mening horen)

Als ik ze app wat moet ik dan tegen ze zeggen? 

Thx dat je ook dit leest 

Ik ga mijn dood verder plannen

Xx unknown 

1 reactie

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • March 29, 2026

Hoi ​@JustaAnonymousGirly ,

Wat ontzettend naar en intens,  dat je momenteel suïcidale gedachten en plannen in je hoofd hebt spoken. Daarbovenop ervaar je ook de examenstress, dit klinkt als veel om te verdragen.  Je geeft aan dat je twijfelt over contact met je mentor of begeleider. Het is sterk dat je dit overweegt, dat laat wellicht zien dat je iets wilt veranderen. 

Weet dat je er nooit alleen voor hoeft te staan. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten. Bij ons kan jij anoniem je verhaal delen en/of een van onze vrijwilligers kan met je meedenken over hoe jij jouw situatie kan veranderen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Hier op het forum praten over dit dilemma, laat zien dat je voor jezelf een andere situatie wenst dan hoe deze huidig is.

Veel sterkte!

Robin59 (De Kindertelefoon)