Nog steeds somber....

  • 24 February 2020
  • 28 reacties
  • 468 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Hey Niels

 

Goed dat je je met positieve dingen probeerde af te leiden. Begrijpelijk ook, dat dit niet altijd werkt. Negativiteit onderdrukken kan voor een tijdje, maar vroeg of laat vindt die negativiteit een verborgen pad om toch naar boven te komen. Dan kan je met die negativiteit aan de slag. 

 

Je voelde je een tijd goed, zocht positieve dingen op en vermeed negatieve invloeden, maar toen kwam de negativiteit weer naar boven. Da’s niet fijn natuurlijk. Heb je al eens geprobeerd om een zelfhulpcursus die ik hier eerder linkte een kans te geven?

 

Gr. Kenshin

Hoi,

Nee, ik heb er wel over na gedacht maar nog niet echt geprobeerd. En ik zeg het niet graag, maar ik... heb mezelf weer.... pijn gedaan. Het gaat echt steeds slechter, soms denk ik gewoon dat ik maar gewoon moet opgeven. Het heeft gewoon geen zin om telkens proberen om vrolijk en positief te zijn, het is vaak maar voor een korte tijd. Ik weet het gewoon even niet meer

Gr, Niels

Hey Niels

 

Jammer dat het weer wat minder met je lijkt te gaan. Je goede momenten lijken zich af te wisselen met duisterdere perioden, waardoor je de moed verliest. Da’s niet fijn natuurlijk. 

 

Tjah, ik maak me zorgen om je. Het liefst zou ik je naar de huisarts zien gaan, zodat je professioneel geholpen kan worden. Denk je jezelf eens uit te durven dagen door naar de huisarts te gaan?

 

Gr. Kenshin

Hey Niels

 

Jammer dat het weer wat minder met je lijkt te gaan. Je goede momenten lijken zich af te wisselen met duisterdere perioden, waardoor je de moed verliest. Da’s niet fijn natuurlijk. 

 

Tjah, ik maak me zorgen om je. Het liefst zou ik je naar de huisarts zien gaan, zodat je professioneel geholpen kan worden. Denk je jezelf eens uit te durven dagen door naar de huisarts te gaan?

 

Gr. Kenshin

Ik heb er echt heel vaak over na gedacht om het gewoon in ieder geval tegen iemand te zeggen, maar ik kan het gewoon niet, ik ben gewoon bang voor de reacties.

Gr, Niels

Reageer