nog steeds niet lekker in mn vel

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hi

het is nu al  zon 2 jaar en ik voel me gewoon kut. ik heb ontzettend veel huilbuien ik eet nog steeds relatief weinig en k snij mezelf gewoon omdat ik niet meer wil. wat ook meehelpt aan dit alles is dat ik nog steeds verliefd ben op mn vriendin en het gaat maar niet over , ik voel dit nu al voor 8 maanden en het gaat niet over maar ik kan niks vertellen van dan is onze vriendschap helemaal naar de knoppen zegmaar. ookal zou het goed uitpakken waarschijnlijk zal ze een keer klaar met me zijn (want ja ik ben onaantrekkelijk en heb nogal problemen met relaties) en als dat gebeurt is onze vriednschap als nog voorbij. ik word er moe van ik slaap slecht en mijn concentratie vermogen is als die van een stoeptegel dus school gaat ook niet meer zolekker. 

 

hier hoeft niet perse op gereageerd te worden ik moest het echt even kwijt 

xx


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Nile ,

ook al hoeft er niet per se op je verhaal gereageerd te worden van jou, toch wil ik even iets tegen je zeggen  :-)  Ik wil je graag laten weten dat je altijd met ons kan bellen of chatten als je dit wil bespreken, om anoniem je verhaal te vertellen of samen met ons wil kijken hoe je de dingen kan verbeteren.

We zijn elke dag bereikbaar van 11:00 tot 21.00 uur om te bellen (0800-0432) of om te  chatten.

 

Met vriendelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Hey Nile,

Wat heftig om je topic zo te lezen. Ik vind het altijd moeilijk als het mensen het zo moeilijk hebben. Ook al kennen we elkaar niet, ik denk aan je en leef met je mee!

Ik vind het zelf soms een beetje afgezaagd klinken, maar het helpt denk ik wel als je erover praat. Ik begrijp dat het heel lastig is om er met je vriendin over te praten. Het is heel moeilijk om over zulk soort dingen te praten. Maar ik denk dat zij jou wel kan steunen en dat je die steun best kan gebruiken. Vrienden zijn er voor je in goede en slechte tijden en zijn er voor elkaar. Misschien denk je dat jullie relatie dan kapot gaat, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar ik denk dat dat niet zomaar zal gebeuren.

Ik lees wel dat je het echt op meerdere kanten heel zwaar hebt. Ik zou er echt wat aan proberen te doen. Probeer iemand te vinden die je vertrouwt en praat daarmee. Een vertrouwenspersoon, mentor, docent, ouders, verzorgers, familielid, vriendin, wie dan ook. Dat kan je echt enorm helpen.

Je kan dit ook met je huisarts bespreken. Die kan met je meedenken en luisteren en dat samen kijken wat je zou kunnen doen. Vanaf 16+ heeft de huisarts ook zwijgplicht.

In dit topic kan je heel veel alternatieven vinden voor zelfbeschadiging. Ik zou dat eens doorkijken en dan voor jezelf op een lijstje zetten wat je zou kunnen doen als alternatief. Als je dan de neiging hebt kun je dat lijstje pakken en je op een andere manier uiten.

Gelukkig kan je hier op het forum je verhaal kwijt, ik hoop voor je dat je hier ook steun kan vinden. Heel veel sterkte gewenst!

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge

 

dankje wel voor de tips ik ga kijken <3

Reputatie 1
Badge

 

ik zal gaan kijken dankuwel 

Reageer