Vraag

Niet lekker in mijn vel zitten

  • 5 November 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi, Ik heb vaak mijn ups en downs. De ene keer voel ik me eenzaam en zit ik met zielige muziek in mijn kamer, de andere keer ben ik gezellig met vrienden (Wel met een masker op als je snapt wat ik bedoel) 

Ik wil me gewoon beter voelen, maar niemand praat erover terwijl ik weet gewoon dat ik niet de enige ben maar altijd voelt dat dus wel. Hebben jullie tips voor me hoe ik beter in mijn vel ga zitten en hoe ik aan mijn ouders kan vertellen dat ik graag hulp wil ofzo?


3 reacties

Mentaal voel ik me dood. Stress door school, Vriendinnen, altijd een masker dragen en dan thuis in het donker zitten. Het word hier nooit op school over gesproken. Ik wil me graag weer goed voelen.

 

Hebben jullie tips of iets?

Reputatie 2
Badge

Hey Koala, misschien is het fijn om soms gewoon even tijd voor jezelf te nemen.  En je hoeft echt geen masker te dragen hoor je bent goed zoals je bent en als mensen dat niet kunnen accepteren dan is dat jammer voor ze :) Want ik denk dat dat best vermoeiend is.  Het werkt voor mij vaak ook altijd om even te reorganiseren mijn kamer opruimen, douchen, leuke kleren aan doen dat maakt mijn hoofd vaak leeg. Maar je moet maar kijken wat het best bij je past xxx komt goed

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Koala ,

 

Wat naar om te lezen hoe je je voelt. Gelukkig heb je al een goede reactie van @Komt goed ok  gekregen.  Als je wil, kan je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte ermee,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

 

Reageer