Vraag

niet lekker in m’n vel

  • 25 October 2022
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy, 

Ik heb dus al sinds het begin van de herfstvakantie dat ik me niet fijn voel. Ik ben de hele dag het liefst op mijn bed, terwijl ik daar eigenlijk nooit mee gezeten heb. Ook ben ik minder sociaal merk ik aan mezelf, en ik wil het liefst gewoon niets, behalve als ik honger heb dan (eten). Ik ben alleen bezig geweest met een boek wat ik aan het schrijven ben, en school.

Kan iemand me helpen weer lekker in mijn vel te kunnen komen zodat ik weer zin heb in het leven(‘k hoef niet dood, maar leven doe ik ook niet zoveel)

groet @Socrates  

 


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Praat erover met iemand en kijk wat je kunt doen bijvoorbeeld een ijsje halen ofzo, je hebt zo weer zin in dingen

 

Reputatie 4
Badge +4

Praat erover met iemand en kijk wat je kunt doen bijvoorbeeld een ijsje halen ofzo, je hebt zo weer zin in dingen

 

Bedankt 🙏🏻 

Reputatie 4
Badge +3

Merk je dat je dan de laatste tijd moe bent? En dat je daarom alleen maar in bed wil zijn?

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Socrates als ik jou was zou ik vaker met vrienden afspreken en meer maken.

ga dingen doen bijvoorbeeld voetballen met vrienden of andere dingen.

het is mis niet leuk om je energie der in te steken maar later krijg je het wel leuker en zoek ook bijvoorbeeld nieuwe hobbies sport of iets ik zou dan een team sport doen.

ik hoop dat dit hielp groetjes 

 

Reputatie 4
Badge +4

Merk je dat je dan de laatste tijd moe bent? En dat je daarom alleen maar in bed wil zijn?

Hey @EEM37 , 

nee, heel moe ben ik niet echt, ik ga meestal ook om zeven uur naar bed,  omdat ik nu al 3 jaar lastige nachten heb, maar af en toe kan ik niet slapen door een overschot aan energie, en dan hou ik mezelf een nachtje wakker, maar ik ben eigenlijk niet heel moe dus.

groet @Socrates 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Socrates als ik jou was zou ik vaker met vrienden afspreken en meer maken.

ga dingen doen bijvoorbeeld voetballen met vrienden of andere dingen.

het is mis niet leuk om je energie der in te steken maar later krijg je het wel leuker en zoek ook bijvoorbeeld nieuwe hobbies sport of iets ik zou dan een team sport doen.

ik hoop dat dit hielp groetjes 

 

Bedankt! Zal ‘t proberen.

Reputatie 4
Badge +3

Merk je dat je dan de laatste tijd moe bent? En dat je daarom alleen maar in bed wil zijn?

Hey @EEM37 , 

nee, heel moe ben ik niet echt, ik ga meestal ook om zeven uur naar bed,  omdat ik nu al 3 jaar lastige nachten heb, maar af en toe kan ik niet slapen door een overschot aan energie, en dan hou ik mezelf een nachtje wakker, maar ik ben eigenlijk niet heel moe dus.

groet @Socrates 

 

Oh okee, anders zou het ook nog een burn-out kunnen zijn geweest namelijk. Daarom wilde ik het ff weten.

:)

Reageer