Niet echt vrienden

  • 12 January 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Ik zit nu 15 in de 3e klas maar ik zit met iets. Ik weet niet of ik terecht klaag of dat het een luxeprobleem is, maar:

Ik heb niet echt vrienden. Op school praat ik hier en daar wel met klasgenoten en sta ik op het plein wel met een 2 mensen maar vrienden heb ik niet echt.
Ik heb ze wel op whatsapp, maar ik moet constant zelf een gesprek starten. Nooit dat hun zelf een keer denken van "laten we hem een keer appen". Ik zit ook altijd thuis en dat is niet normaal voor een 15 jarige. Mijn 6 jarige zusje gaat elke dag met haar vrienden afspreken terwijl ik 15 ben en altijd alleen thuis zit.
Afspreken gaat lastig want de personen waarmee ik omga verzinnen altijd een smoesje om niet af te spreken of negeren me.
Alvast bedankt voor jullie tips

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Be easy. Je vrienden komen vanzelf. Ik heb nu ook geen " Echte vrienden". Maar wel mensen waar ik goed mee om kan gaan, deze zitten dan wel op een andere school maar we houden contact.

Vraag is aan ze of jullie met ze alle ergens naartoe kunnen gaan bij mij is dat meestal mac, of KFC. Het duurt niet lang maar iedereen heeft het wel naar zijn zin. En je komt weer even in contact met ze.

Misschien kom je nieuwe vrienden tegen volgend jaar of op je vervolg opleiding.

Succes!

Gr: Mr. S

Reageer