Vraag

naar een nieuwe school met geen bekende in de buurt

  • 15 August 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hoi, ik ben julia. ik ga naar de 3e klas van de mavo. daarbij kom ik op een nieuwe school terrecht in een nieuwe omgeving nadat ik door onveiligheid bij mijn andere ouder verhuisd ben naar mijn moeder. ik ken niemand op die school, mijn broer word de enige die ik ga kennen, en hij wilt dat we doen alsof we elkaar niet kennen. natuurlijk ga ik hem niet lastig vallen.  maar wat doe ik?? ik lig al de hele nacht wakker. ik ben echt bang. ik ben nooit echt populair geweest, ik ben niet zo dun als de rest, ik draag liever te grote/ baggy/ losse kleding. ik ben niet goed in vrienden maken. en de school is veel groter dan mijn vorige school. dus ik ben bang dat ik er stom uit zie als ik niet weet waar ik naartoe moet. ik heb in het verleden aan zelfbeschadeging gedaan door de situatie bij mijn andere ouder. (1jaar niet mezelf pijn gedaan deze maand). maar het is overal op mijn armen, witte littekens. ik ben bang dat ik “emo” word genoemd en word gepest door mijn verleden die zij nog nieteens weten. overall, ik maak mij zorgen om alles, vrienden, uiterlijk, persoonlijkheid, de school, de leer methode, de leraren, alles. help


4 reacties

Badge

hoi julia, 

hoe is het nu op die school? Het is helemaal niet erg om baggy clothes te dragen I love that. Ook hoef je je geen zorgen te maken over je littekens. De mensen die dat soort dingen zeggen zijn pure mongolen. Als je bij mij op school zou komen zou ik heel graag vrienden met je worden. 

Ik hoop dat ik nog terug van je hoor, ben echt benieuwd nr je verhaal❤️❤️

Reputatie 3
Badge

@love2000s 

hey, dankjewel voor je super steunende woorden!

atm ga ik niet neer naar school. ik ben mentaal zo ingezakt. ik had geen vrienden, niemand uit de klas praatte tegen me, de leraren waren onaardig en ik snapte nergens iets van. ik ga dit jaar sowieso niet meer over. dus ik heb àlles opgegeven. ik ga niet eens meer. ik rot in mijn bed elke dag. maar ja, itll get better toch??? altijd positief blijven. ookal zou ik atm liever er een einde aan maken. 

 

sorry dat dit niet zo leuk is. maar dankjewel voor je interesse 🫶

Reputatie 4
Badge +2

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

Yasmin de Kindertelefoon

Badge

@weetikveeljoh 

das echt naar. Wel raar dat niem uit die klas met je praatte. Ik zou echt wille dat ik bij jou in de buurt woonde. Dan zoude we soms kunne praten ofz. Ik wens je oprecht het beste toe❤️

Reageer