Naar een andere school omdat vriendin dat ook doet?

  • 15 May 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Ik heb niet een heel groot probleem in mijn leven maar ik wou dit toch even kwijt. Een vriendin gaat volgend jaar naar een andere school en ik weet niet wat ik moet doen. Het is een hele goede vriendin van mij en ik ben eigenlijk altijd met haar op school. Zij voelde zich niet heel erg thuis op deze school en de school waar ze nu heen gaat past beter bij haar. Ik zelf voel me best wel thuis op deze school dus ik denk dat ik blijf. Alleen ik heb niet een hele leuke klas en de meiden waar ik nog vriendinnen mee ben zijn best serieus met school en zijn anders dan mijn andere vriendinnen. Ik vind ze aardig enzo en ik kan af en toe met ze lachen maar ik weet niet of ik met met hun geweldig ga hebben. 

Als er gewoon mensen waar ik echt een goede klik me had op deze school zouden zitten zou ik 100% hier blijven maar dat is helaas niet zo. En als ik naar een andere school ga dan moet ik dat nu regelen. En naar een andere school gaan is ook echt heftig en je moet echt weer opnieuw beginnen. Een grote kans is dat ik blijf maar ik zit er wel mee te strugglen.

Buiten school heb ik ook gewoon goede vriendinnen en ik zit op hockey dus voor de rest wel allemaal goed maar ik vind het wel heel jammer.

 

Groetjes,

mij


4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk dat het makkelijkst is om gewoon te blijven.

Badge

thx voor je reactie, denk ook wel dat i gewoon blijf

 

Reputatie 4
Badge +2

Zeker weten blijven!!

Hoi Anoniem890.

 

Ik denk dat het het beste is om gewoon op de school te blijven zitten waar je nu zit. Het is inderdaad best een grote stap om naar een andere school te gaan en op deze school voel je je goed op je plek. Je houdt vast contact met je goede vriendin ondanks dat ze naar een andere school gaat! 
 

Groetjes van mij!

Reageer