Vraag

Na lange tijd toch weer terug

  • 7 January 2024
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii mensen. Lang geleden heb ik een post geplaatst over mijn gevoelens, bekijk voor meer info. 

Via via had ik 2 jaar geleden een forum gevonden voor mensen van mijn leeftijd die niet helemaal lekker in hun vel zitten. Het werd meer een soort van chat zegmaar. Ik voelde mij hier erg fijn bij maar natuurlijk durfde ik dit tegen niemand te vertellen wantja je zit er niet voor niks op. Uiteindelijk vond mijn vader dat ik veel op mijn telefoon zat en heeft hem volledig doorzocht. Hij vond het forum en vond het zacht gezegd niet leuk. Hierdoor is het contact verbroken en kan ik mijn ei niet meer kwijt. Mijn vader heeft zelfs over mijn negatieve gedachtes gelezen maar zei dat het aandacht vragen is. 

Ik heb het gevoel dat de gedachtes nu weer erger worden en vanuit mijn ouders hoef ik geen steun te verwachten. Wel zou ik het graag ergens anders proberen, maar ik weet niet goed waar. Heeft iemand tips?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Er zijn ook andere fora waar je terecht kan, misschien vinden we samen iets dat wel werkt,

Reputatie 7
Badge +11

Hier kan ik je denk ik niet echt mee helpen :(  

Het is natuurlijk altijd goed om hier te praten. Maar je kan hier niet chatten natuurlijk. Je kan altijd met de kindertelefoon bellen of appen, daar kan je ook gewoon praten over je dag. Of misschien heb je een vriend(in) met wie je kan appen? Als je het dan privé wilt houden, kan je het tenminste in WhatsApp op vergrendelde chat zetten.

Veel succes!

Liefs,

         M.

Reageer